En toen lag ik zowat in de sloot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

En toen lag ik zowat in de sloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 16:41

Vandaag met een stalgenoot vanaf stal naar Putten gereden om te trainen voor de endurance, wij zijn in totaal 3,5 uur weg geweest het was eigenlijk best wel warm maar onder de bomen is het goed te doen.
Op de terug weg vlak bij stal heb je van die zandpaden met aan elke kant een sloot, staat er net een tractor met voorheftruck de sloten leeg te maken. Mijn stalgenoot zegt daar kunnen we makkelijk langs heen, en ik dacht al nou als dat maar goed gaat, we hadden tussen de tractor en de sloot zeg maar 1 meter, mijn stalgenoot was er langs dus dynamiek dacht laat ik het ook maar proberen, net terwijl ik naast de tratcor liep, doet die stomme boer zijn tractor uit dynamiek schrok daarvan loopt naar achter, sprong opzij zo met haar achterbenen de sloot in, was denk ik wel een halve meter diep, dynamiek boskrolde de sloot uit en stond te maaien met haar voorbenen om met volle macht uit de sloot te komen. Omdat dynamiek door haar voorbenen zakte hing ik er half naast, omdat 1 van haar kogelbeschermers naar beneden gezakt was gaf dynamiek nog een bok na en daar lag ik op de grond zand te happen Frusty . dynamiek bleef gelukkig stilstaan en ze keek mij aan van baas wat doe jij op de grond Verward
Maar ik laat mij niet zomaar kennen, ben gelijk weer opgestapt.
Alleen was mijn net nieuwe pikeursok stuk, daar zit nu een heel groot gat in. Ik heb er een schaafwond op mijn scheenbeen aan over gehouden en het zal wel een grote blauwe plek worden. Ik vermoed dus dat dynamiek net met haar hoef mij geschramd heeft. Dus boeren als ik buitenrij, mogen jullie voortaan van mij vrij krijgen Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:51

ppfff das ook balen!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:20

ja dat is idd balen...gelukkig is er niks ernstig gebeurd

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:10

ja:D!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:28

arme boer denkt hij netjes de trekker uit te zetten Haha!
sterkte met je blauweplek!

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:32

au au ik weet hoe het voelt haha veel sterkte met de endurance.. lijkt me echt cewl!