lekker goedkoop!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

lekker goedkoop!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 10:35

ik was gisteren naar de ruitersportwinkel geweest en had dit allemaal gekocht: sporen+bandjes, zweep 90 cm zadelzeep ledervet proevenboekje en transportbeschermers. kostte totaal €80,- maar ik had nog een spaarkaart waarmee ik €21,- korting zou krijgen dus €59,- zou betalen, maar ze heeft een grote rekenfout gemaakt! Haha! ze gaf €46,-korting!!! dus toen hoefde ik nog maar €34,- te betalen!!! mijn moeder was er wel blij mee, scheelde echt een hoop voor haar portemonnee. lekker goedkoop he Lachen



Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 15:57

jammer genoeg is dit nog maar 1 keer voorkomen bij mij, ik denk dat het dan ook wel drukker in de winkel wordt als ze dat vaker deden Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 19:51

gabyfedde schreef:
Wow zeg, dat is nog eens een leuke korting!
Wat voor transportbeschermers heb je gekocht?


ik heb van BR groene met een bordeaux rood randje en sluitingen tot net onder de hak.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 20:44

x_eva_x schreef:
dat was bij mij ook toen ik leren rijlaarzen ging kopen endan moet je er natuurlijk van alles bijkopen dus als eerst de laarzenaantrekkers die kregen we van die vrouw er gratis bij dus dat was wel aardig van haar en toen kwamen we bij de kassa en toen vergat dat meisje de laarzenknecht af te rekenen dus mn moeder die zei er nog wat van en toen rekender ze hem wel af maar later kwamen we erachter dat ze toch de laarzenspanners was vergeten af te rekenen!!dat scheelde wel veel geld!!


dat is dan echt een dom mens geweest, ze was er vast niet helemaal bij .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Frieke84, horzlover, ikkedus, Lys_PPA, Selima, senna21, tienus63 en 139 bezoekers