zadeldieven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

zadeldieven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 11:58

ik werd vanochtend wakker gebeld door de eigenaar van de stal waar mijn pony staat hij zei dat hij mijn gegevens moest hebben want, mijn zadels waren gestolen ik was even stil. er waren namelijk 8 zadels gestolen ik ging gelijk heen en mijn kast was open gebroken. DUS LET GOED OP WANT ZE ZIJN WEER BEZIG DIE ROTZAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! GROETJES VAN ANNABEL

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:07

Het was gister al op het nieuws dat er een bende actief is in de Kop van Noord-Holland. Oppassen dus.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:11

Wat balen joh, ik hou mijn hart vast Scheve mond

Het stond vanochtend ook op de voorpagina van het NHollands Dagblad geloof ik Scheve mond

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:20

Jezus zeg het is toch niet waar he..Hopelijk krijg je het vergoedt..Dit is echt erg hoor.Heb het vaker gehoord ja, is ook eens een hele spoor van gestolen zadels hier in de buurt geweest..
Succes he, hopelijk krijg je de boel vergoedt !

Groetjes!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:32

Gatver, heb er geen goed woord voor over. Walgelijk dat mensen zich spullen toeƫigenen die van een ander zijn. Veel succes, hopelijk kom je er goed van af!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:40

Klote zeg!
ons pap zag het hier vanmorgen in de krant staan, er waren 142 zadels gestolen in noord holland!!!
Dat is toch niet normaal meer!
Hopelijk voor jou betaalt de verzekering het

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:42

Rotlui , laten ze met hun handen van andermans spullen afblijven! Boos!

En laten wij allemaal in de gaten houden waar b.v zomaar ineens veel [tweedehands]zadels worden aangeboden;markten,advertenties enz enz.

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:59

KellyenXena schreef:
Jezus zeg het is toch niet waar he..Hopelijk krijg je het vergoedt..Dit is echt erg hoor.Heb het vaker gehoord ja, is ook eens een hele spoor van gestolen zadels hier in de buurt geweest..
Succes he, hopelijk krijg je de boel vergoedt !

Groetjes!


helaas is dat niet zo..

Mijn zadel is 3 jaar geldeen gestolen.

Je krijgt alleen vergoed als je zadel binnen 3 maanden na aankoop is gestolen.
Dan krijg je hem helemaal vergoed via de verzekering.

Na die 3 maanden al is het maar 1 dag. krijg je niks,,...

het is echt schandalig ik weet het maar die is echt waar,....
ik hoop dat het allemaal goed komt

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:06

Ja ze zijn nogsteeds heel erg actief, bij heerhugowaard waren er 2 weken terug ook heel wat zadels gestolen. Wanneer krijgen ze die dieven nou eens te pakken he Boos!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:13

Onze zadels gaan trouw iedere dag weer mee naar huis.
Wij waren al op de hoogte van de diefstallen in de omgeving dus hebben al onze voorzorgmaatregelen genomen!!

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:06

ze zijn een tijdje geleden ook bij onze buren actief geweest. 5 zadels in een keer. was begin april volgens mij. bij de ene verzekering is het zo dat je uitgekeerd krijg als je zadels achter slot en grendel liggen in een afgesloten pand en bij de andere (duurdere) krijg je het evengoed vergoed ookal liggen ze "maar"in de kast.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:18

jeetje rot lui:@

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:21

Zoiets is mij gelukkig nog nooit overkomen, zadeldiefstal e.d. En ik hoop ook echt niet dat dat zal gebeuren. Wat lijkt me dat klote zeg, al je mooie spulletjes weg, laat ze die dieven maar gauw pakken.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:29

3 jaar geleden hebben ze ook op onze stal zadels gestolen,de kasten waren gewoon opengebroken!...de shabrakjes vonden we opengeknipt weer terug erg he...terwijl we er zon grote herdershond rond hebben lopen alles is gelukkig wel vergoed..Tip: neem je zadel en co. mee naar huis of een OERsterk slot..

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:31

ja das tegenwoordig wel aan te raden zo te horen
echt vet balen,en van die shabrakjes viund ik heel erg flauw!
jat ze en hou ze,of jat ze en geef ze goed terug toch?

Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:48

Wat bezielt die ....... toch, ik wil bijna een heel lelijk woord typen.
Je hebt van de spullen van een ander af te blijven. Ik hoop dat de dief/ven gepakt worden en flink gestraft.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:24

Het heeft vandaag iid in de krant gestaan. Ik heb het ook gezien. Ik leg mijn zadel angstvallig binnen hoor.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:32

Mijn stal staat 600 m van huis en daar komen heel veel polen langs. Ik weet dat die heel erg happig zijn op zadels enz. Dus ik neem mijn zadel altijd mee naar huis. Dat zien ze ook heel vaak want dan fiets ik met mijn zadel op mijn stuur naar huis of erheen. Dus als het goed is hebben ze daar niks meer te zoeken.

Ze horen gewoon van andersmans dingen af te blijven, maar dat leer ze maar....

Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 20:45

ja en ik krijg het niet vergoed en het was wel voor E300 mijn staleigenaar heeft geen inboedel vezekering dus ik krijg geen cent te zien morgen komt de politie onze gegevens ophalen maar daar heb ik natuurlijk niks aan ik betaal gewoon geen staling

xx annabel

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:14

Jeetje wat ... (zeer lelijk woord) zeg... Dat kan allemaal maar ongestraft hier..

Groetjes!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:24

Je kunt je zadel gewoon bij je eigen(ouders)inboedelverzekering mee verzekeren.Je moet het wel doorgeven aan de verzekeringsmaatschappij en alles moet op slot zijn.De buitendeur moet ook afgesloten zijn.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:12

Ik heb mijn verzekering gebeld en mijn zadel zit nu bij mijn inboedelverzekering erin.

De kastjes zijn op slot en voor de ingang van de zadelkamer zit een groot ijzeren hek met een hangslot.

Hopelijk is dat veilig genoeg. Elke dag mee naar huis nemen is geen optie voor mij Boos! .

jimmielover
Berichten: 7
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:11

Dat is echt erg als je zadel wordt gejat! vuile dieven, bij ons in de buurt (westervoort) zijn er ook een tijd geleden allerlei zadels gejat, vooral van de dure merken. Ik heb mijn zadel ook thuis en heb hem zelfs op mijn kamer hangen, t is wel een gesjouw maar dan weet je zeker dat ie niet gestolen kan worden.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:15

jeetje zeg, vuile dieven!
wat moeten ze ermee? het paardenwereldje is toch vrij klein lijkt me, die raken ze toch nooit meer kwijt zonder argwaan te wekken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:34

dus ze zijn echt bezig in NH? Ja ik hoor het al weken ik denk er nu ook aan mn zadel binnen te gaan hangen maar wel een heel geode iedere keer dat zadel mee naar huis...stelletje klootzakken zijn het hoop dat ze maar gouw door een waakhond worden gegrepen!