Paard rolt in water...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Paard rolt in water...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 12:16

Ik stap altijd uit in de waterbak, gaat die mafketel door zijn knien met mij erop!!!! Hij wou ff rollen, IN HET WATER!! Zijn er meer van die waterratten onder de Bokt-paarden?

eeyore

Berichten: 428
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Nieuwehorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:31

Wij hebben ook echt een waterrat. Als er geen omheining om het land zat stond ze altijd in de sloot of bij de buren. En als we haar laten zwemmen gaat ze echt met de voetjes van de vloer en begint ze lekker te zwemmen!

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:59

Uh.... op de manege waar mijn Fjord in pension staat vroeg iedereen zich af of hij kreupel was omdat hij steeds alleen in de paddock staat... Nee dus.. meneer gaat zelf uit het grote land DOOR DE SLOOT naar de paddock..

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:34

misschien dacht ie dat ie een varken was en ff een modderbad ging nemen Tong uitsteken Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:36

Vind je het gek met deze hitte? Pfffffffffffff gewoon niet te houden zeg. Maar ik geloof niet dat Raakje zo maar in het water zou gaan liggen Haha!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:48

mijn verzorgpony echt niet die durft er niet door heen wel door diepe plassen maar niet doopr ondiepe plassen

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:49

Haha! Dennis is er ook zo eentje. Ik ben nog nooit droog de waterbak door geweest. Meneer moet altijd halverwege door z'n knietjes. Echt net een zeepaardje. Normaal gesproken ga ik met dit weer altijd even lekker met hem zwemmen omdat we op 100 meter een strandje hebben. Maar Dennis is even uit logeren dus blijft onze waterpret beperkt tot de tuinslang.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:51

Ik zou willen dat Solide dat deed, maar dit vind ze dus helemaal niks. Gelukkig kan ze er nu wat tegen als ze wordt afgespoten, maar plassen vind ze niks. Misschien komt dat nog ooit. I hope so want vind het wel leuk een paard die water ook geweldig vind!!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:51

Mijn verzorgpony vind water echt helemaal te gek!! Tong uitsteken Als ze een plas ziet galopeerd ze knetterhard opaf om er dan heel hard in te gaan staan stampen Tong uitsteken Zo grappig om te zien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:03

Wij hadden op de manege 1 pony.. zodra die een strandrit maakte met een niets vermoedend toeristje.. ging hij lekker in de zee liggen Haha! en dan in volle vaart terug naar stal Extreme duivel


Ry en Mexx vinden water ook heerlijk maar ze zijn er gelukkig nog nooit in gaan liggen , wel zwemmen zo diep mogelijk!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:46

junta, een weigenootje van sharir rolt rolt ook in het water
als je erop zit moet je ook opletten dat ze niet gaat rollen, maar melody, een ex-weigenootje van sharir, die maakte het helemaal bont. die zakte gelijk zodra je het water in ging.
ik ging ook een keer op haar, en ik dacht het zal wel meevallen, dus ik zei dat ik de zweep niet hoefde Clown. dus ik rij lekker door het water, draai haar aan het einde van het strandje om, en ze zakt helemaal door haar knieƫn, dus ik eraf gesprongen (in het water Bloos ), en haar omhooggetrokken. gelukkig was ze alleen door haar benen gezakt en niet echt gaan leggen. daarna maar snel de zweep erbij gehouden Knipoog
sharir die rolt niet in het water, maar wel altijd graag op het strandje, als hij eerst in het water is geweest, en dan gerolt heeft op het strandje is hij 1 plak zand Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:39

mijn pony doet het ook Haha! kan der wel lol om hebben omdat ik hem wel weer omhoog kan krijgen maarre ik ben wel es deraf gesprongen toen hij et voor et eerst deed dat was in het bos (toen het regende) ik was gelukkig toen niet in de waterbak alhoewel het niet zo veel uitmaakte was tog al helemaal nat!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:05

Whaha.. laatst nog! Vrijdag gingen we met z'n vieren naar de Groene Golf bij de Floriade. daar had je dus ook een meer. Dus wij met z'n allen lekker het water in gegaan, ging Arco opeens liggen. Hij lag daar echt met zo'n hoofd van 'Relaxed...' het was ook heel grappig om te zien! gelukkig had ze hem weer op tijd omhoog gekregen, want meneer had zijn zadel nog om...

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 05:48

Mijn fjord ging lekker zitten.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 05:56

Cheyenne drinkt uit alle plassen....maar erin...HO maar....dan worden haar haren nat Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:57

zie mijn profiel, onderste paard: Radonja. Een balzflugmerrie en een ontzettende smeerkees. GAat bij voorkeur rollen in de wei midden in een plas. Eerst KEIHARD kappen in het water met het voorbeen, liefst in de buurt van andere paarden als die er staan te drinken zodat die met een verstoorde blik in de ogen weglopen, en dan hoppekee, laat ze zich door haar benen zakken en er in plonzen. Maar ze vindt het nog het mooist om het te doen als ze een dek op heeft.