Grote schoonmaak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Grote schoonmaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 15:10

Ja het is weer zover... de jaarlijkse schoonmaak...
Stallen leeg, en hoge druk tevoorschijn!! Wel een hoop werk, maar MOOI dat het wordt!! Ze zijn weer nieuw. Als alles klaar is weer wat schilderen (hier en daar wat krassen op het verfwerk.. maar ach, dat kun je niet tegenhouden) ..
Mijn paard stond echt supersuf te kijken.. Was ik met de hoge druk in de stal naast hem bezig. Een normaal paard zou op een afstandje gaan staan, nee de mijne duwde zijn hoofd bijna door de tralies om te kijken of het wel allemaal goed ging. Zelfs toen ik vlak bij hem bezig was.. sufkikker.. En dan te bedenken dat ie toen verkocht is als Probleempaard.. niets mee aan te vangen, te druk, gek in zijn hoofd... blabla..
Laatst ging ik geinproviseerd springen. Ik een groot oranje zeil neergelegd om overheen te springen (zoiets als een sloot) Het is nog een jong paard, dus ik dacht ik probeer het even.. Wat doet ie, hij loopt er gewoon overheen!! krak krak..... Nou hopen dat ie op concours ook niet door de sloot banjert!!
Greetz marijke

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:20

Ik ben ook bezig met de schoonmaak, maar dan in m'n huis Boos!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:31

Ik heb laatst ook een grote schoonmaak gedaan alleen ik pak het niet gelijk zo groot aan Haha!
Ik heb alleen mijn kast opgeruimt en schoongemaakt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:52

Ik moet ook nog een grote schoonmaak doen, alleen heb er nu geen zin in Tong uitsteken Haha!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:55

Ik ben ook bezig met de grote schoonmaak (in mijn huis dan), kamer voor kamer alles uitzoeken en schoonmaken. Helaas hebben we in de loop der tijd nogal wat rommeltjes verzameld en gekregen, en dat is alleen maar meer geworden sinds onze dochter er is. Tegelijkertijd de boel weer eens even veranderen, en weer een beetje schilderen.

Kortom ik ben nog wel even bezig.

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:54

De stal wordt lekker voor ons schoongemaakt!
Alleen het huis...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:55

De stallen en alle spullen, daar zeg je me wat... Laatst hebben we al een groot deel gedaan, maar oh, oh, de rest moet nog. Net het huis geschildert, gaat ook aardig wat tijd in zitten. Straks eerst maar eens lekker twee weekjes op vakantie en als ik terug ben begin ik weer met frisse moed (hoop ik Knipoog)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:25

ik heb zondagmiddag heel de middag m'n zadelkast opgeruimt. En wat een rommel daar uit kwam... WOW ik verschoot er zelf van. ik had alles op het gazon gelegt en die lag dus helemaal vol Haha! oeps niet meer zoveel kopen.
ik heb trouwens ook niet een kast, past er nooit in maar 3 Haha!