Six Flags

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Six Flags

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 18:16

Ik ben vandaag met de school naar six flags geweest.
We hebben wel een halfuur gewacht tot we weh konden Scheve mond .
Nouw toen we daar waren ging iedereen gelijk in 'superman the ride' maar ik vond het wachten veeel te lang. Dus ik ben nog in andere atracties geweest. In de robin hood en nog andere 8baanen *LOL* echt SUPER.
Nouw om 4 uur moesten we weer bij de bus zijn. Dus wij in die bus bleken er een paar nog in het park te zijn. Hebben we een uur gewacht tot ze er waren Frusty Boos! .
Ik zat dus achterin de bus en er waren nog 2 plaatsen over achterin. Gingen er 2 leeraren naast me zitten Boos! gezellig zeg de hele weg dat gepraat over school en iri leerlingen Lips are sealed . Nouw we waren er om half 7 Gaaaap
Echt ik ga echt nooooit meer naast leeraren zitten

nouw toen we daar waren was de stalling op slot (de bruggers stalling, de kelder was niet open)
wij met onze fietsen door de school heel Haha! .
Tot overmaat van ramp moest mijn vriendin heeeeel nodig iets lozen. Dus hadden we echt heel erg hard gefietst Huilen

Nah dat was dan het dagje six flags. Ben moehoe Gaaaap Slapen Dromen


wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 20:03

ja volgensmij wel haha. Leuk eigenlijk.
Jah er waren er heel veel duss dat kan best


wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 10:06

neej geen tijd voor gehad.
We wouden nog in de golaiht en in de la via volta enzo maar jah we moetsen al om 4.00 bij de bus zijn dus zijn we alleen in de robin hood geweest. Hoefde je niet zo lang voor te wachten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers