gastolen en weggestuurd!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

gastolen en weggestuurd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 20:42

waar mijn pony nu tijdelijk staat waren ook nog 3 meisjes die de paarden van de eigenaren verzorgen. en die waren weggestuurd omdat ze ijsjes pakten uit de diepvries en toen was ik mijn manenkam ook kwijt dus via via heeft iemand gevraagt of ze mijn manenkam hadden en toen hebben ze het opgebiegt en ik dus vanmiddag meteen kijken of of ze nog meer spullen hadden?? gellukig niet Schijnheilig maarja toch wel balen want ik heb geen idee waar ze wonen Frusty maarja dat moest ik ff kwijt

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:07

Echt irritant van die mensen die niet met hun handen van andermans spullen kunnen afblijven. Gewoon de kleinste dingen pikken ze. Ik heb al zoveel scharen gehad en zelfs sponzen en handdoeken raakte ik kwijt.
Waar ik nu sta en de stal hiervoor (daar heb ik een half jaar gestaan) had ik daar gelukkig geen last van, maarja......... je leert op een gegeven moment ook gewoon dat je ALTIJD je spullen moet opruimen.

Groetjes Nair

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:11

Ik vind zulk soort mensen zo vervelend! niet te kort... Boos!
Ik heb altijd geleerd: kijken doe je met je ogen, en zolang eht niet van jezelf is, kom je er niet aan, klaar! Maar waarom leren niet alle kinderen dat dan...? Het is zwaar storend als er voor de derde keer iets bij mij gestolen is...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:13

zo ben ik altijd mijn longeerzweep kwijt Haha!
Die past niet in mijn kast, en staat er dus naast./
Dat ze hem gebruiken vind ik echt niet erg, maar zet hem dan terug!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:28

Mijn pony staat op een manege en de hoefsmid die de manegepaarden bekapt pakt altijd mijn halstertouw en hangt hem nooit weer terug!! Boos!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:30

happyjoyce schreef:
Mijn pony staat op een manege en de hoefsmid die de manegepaarden bekapt pakt altijd mijn halstertouw en hangt hem nooit weer terug!! Boos!


Een keer mis laten grijpen,dus als je weet dat hij komt je spullen achter slot en grendel of mee naar huis,dan snapt hij de hint vast wel!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:36

bij ons op de manege is in de zomermaanden geen shampoo of anti klit mer veilig, kben nu wel slim heb een slot op me poetskist gezet!!