Been gebroken??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Been gebroken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 16:14

He bah, ik had vanochtend weer priveles, en omdat mijn paard thuis staat rijden we altijd naar een manege een eindje bij ons vandaan.
Daar hebben ze een groot weiland waar de paarden van de pensionklanten ingezet kunnen worden. Ik was net klaar met lessen.. superdesuper maar dat doet er niet toe.. kwam het personeel aanlopen met een ponytje.. achterbeen helemaal onder het bloed, en voor zover ik kon zien bewoog het hoefje en koot helemaal los van het bovenbeen. Ik denk dus gebroken ter hoogte van de pijp... het bungelde er maar bij..
Ze vertelden dat hij van een meisje was, en gingen bellen om het te vertellen. Ik ben er al de hele dag naar van.. vind het zo verschrikkelijk zielig!
Ik weet ineens weer waarom die van mij niet zo de wei in mag.... moet er echt helemaal niet aan denken..
Mocht het een pony van iemand van hier zijn... heeeel veel sterkte!!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 17:21

Nou ik heb ze er dus mee aan zien komen strompelen, en ongeveer ter hoogte van de pijp. Het onderste deel van het been kon zo tegen het bovenste omklappen, het bungelde los... als het dan nog niet gebroken is..
Het is echt verschrikkelijk als er zoiets gebeurt.. Ik vind het heel erg voor mijn paard, maar de mijne gaat dus echt de wei niet in... Ik heb dit al te vaak aan moeten zien..
Veel sterkte aan de mensen waar de pony van was in ieder geval..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 17:21

Het is trouwens te hopen dat Henk nu misschien na gaat denken over de weidegang zo.. want er zijn zo al best veel ongelukken gebeurt toch?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Esther_r20, Juniores, Kopmeeuw, Maaaarije, Miriam91, Raineri, swartbeessie, Vagabondo en 127 bezoekers