k ben in de boom blijven hangen..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

k ben in de boom blijven hangen..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 22:41

hahahahahaha, dat was echt stom ik was niet echt aan het opletten, en ik reed dus op mijn verzorgshet nellie, en mijn vriendinnetje reed achter mij met haar shetlander, we zaten alletwee in draf en we reden in het weiland, zonder zadel, een beetje kletsen enzo, het ging heel goed, (nellie kan soms heel vervelend zijn, want ze is weer hengstig) dus ik zat daar heel relaxt, want ze zit heerlijk zonder zadel op die brede rug zonder schoft. toen kreeg ik de slappe lach, omdat mijn vriendinnetje helemaal niet lekker zat op haar pony, en toen liep nellie onder de boom door (er staat 1 boom in het weiland) ik stuurde haar zelf die richting uit, maar ik dacht dat ze wel wist dat we niet samen onder die boom doorkunnen. maar ze kan er zelf wel onderdoor en ze had eventjes niet aan mij gedacht Verward ik had eerst nog niks in de gaten, maar toen zag ik al die takken op me afkomen, en toen hing ik al, en nellie liep gewoon rustig verder, het was net of ze niet in de gaten had dat ik daar hing, toen viel ik dus van die tak, en de pony van mijn vriendinnetje rende achter nellie aan want die was zich dood geschrokken, en op dat moment kaatste die tak terug omdat ik eraf gevallen was, en die tak bonjourde ook mijn vriendinnetje van haar pony, we lagen dus allebij daar op de grond, helemaal onder de striemen, en we hadden ZOOOOO de slappe lach dat we een kwartier daar gelegen hebben, en nellie en die andere pony zaten op n afstandje zo te kijken van....wat doen die nou weer??? *LOL* *LOL*
hahahahaha, het was heel erg grappig, maar wel pijnlijk:D als ik mijn cap niet op had gehad Bloos daarna hebben we nog lekker gerden en n heeeeel eid uit de buurt van de boom gebleven Tong uitsteken }>

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:44

wahah echt grappig. ik had gistere met de bosrit bijna tege de boom gestuurd zag niks meer gelukkug dat jobas net op tijd stilstond precies voor de moom Haha!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:47

hahaha ik pleur hier van me stoel van jou verhaal (jaja lekker lomp Knipoog ) :J vind ik echt leuke actie ik zou echt dubbel hebben gelegen net als jullie Haha!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:53

Ik heb wel een keer door onoplettendheid een tak in mijn gezicht geslingerd gekregen tijdens een buitenrit. Maar gelukkig ben ik nooit blijven hangen.

Maar dit is echt een leuke actie. Had het graag willen zien Lachen .

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:25

Ik zie het helemaal voor me Haha! , kan me goed voorstellen dat jullie daarvan helemaal de slappe lach kregen *LOL* ! Gelukkig is er niets met jou / jullie gebeurd Knipoog !!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:11

haha, ik zie het ook helemaal voor me Lachen

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:42

Hahaha ik lag ook helemaal van me stoel van jou verhaal *LOL*

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:06

ha ha ik wilde dat ik dat gezien had zeg zou ook wel een aktie voor mij zijn haha

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:52

hmmm....heb ik ook een keer gehad Haha!. Met onze shet toen ik nog ieniemienie was Haha!. Knalde ik er ook ahcterover af, hahahah

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:16

HAHHAHAHAH echt heel grappig lig hier in een scheur ik had de gezichten van jullie pony's wel willen zien hihihih

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:32

whaha Tong uitsteken lol Haha!
ik zie het echt al helemaal voor me, zo'n meisje hangend aan een boom Schijnheilig
whahaha super grappig Tong uitsteken
ik hoop dat de pijn snel weg is Knipoog

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:13

Ik zie het al helemaal voor me. Echt heel grappig. BLijf je voortaan maar uit de buurt van die boom????

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:18

haha lol Tong uitsteken

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:57

hahaha grappig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:58

haha echt grappig!!!
hoezo dom Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:14

happyhorse schreef:
wahah echt grappig. ik had gistere met de bosrit bijna tege de boom gestuurd zag niks meer gelukkug dat jobas net op tijd stilstond precies voor de moom Haha!

Heb jij gister ook op Jobas een bosrit gereden/Oja, je postte op de 21e........


Verder on topic: een geweldig verhaal! Haha!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:20

wij hadden een keer met een bosrit die voorp reed had geen cap op. en haar paard ging opeens om de plas plaats van en doorheen. en toen was ze in de boom blijven hangen en het paard liep verder. wahahah zon komisch gezicht Haha!