ik wist niet dat hij zo braaf was..(kan zij..)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

ik wist niet dat hij zo braaf was..(kan zij..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 19:44

Vandaag ging ik maar een vroeg rijden(nou vroeg, 12 uur) omdat ik nu toch vakantie heb en ik voel me steeds niet zo lekker dus dan kon ik daarna lekker niets doen... Knipoog
Toen ik op de fiets zat bedacht ik me dat ze natuurlijk wel bezig zouden zijn met verbouwen...oeps...dat was de reden dat ik een tijdje niet meer overdag gereden had...nou ja anders maar longeren ofzo.
Ik besloot dat ik gewoon niet zo moest zeiken en er gewoon maar op moest gaan, nou, zo gezegd zo gedaan..
Ik heb hem maar in het gangetje tussen de stallen gepoets omdat ze bij de poetsplaats dus ook bezig waren...Kwamen ze voeren terwijl ik daar stond... arme paardje, ziet al dat biks langs z'n neus gaan maar mag zelf nog niet..nou alvast een hapje dan..
Toen op naar de bak..langs een aantal opstakels bij de poetsplaats kwam ik in de bak..hadden ze de sproeier net aangezet!!!slim...(ze hadden me toch echt gezien met mijn rijlaarzen aan en terwijl ik aan het poetsen was..maar dan vragen ze ook niet even of ik de bak ik wil ofzo..)Maar oke, ik had besloten met niet druk te maken dus ik ging er gewoon maar opzitten, over 10 minuten zou het klaar zijn dan zou hij uit gaan dus ik dacht nou dan stap ik wel even in met dat ding in de bak is ook niet zo erg. Nou, hij was echt super braaf, de sproeier vond hij totaal niet eng..
Maar ja, ze waren natuurlijk aan alle kanten aan het verbouwen, ik reed in de binnenbak en boven in de kantine waren ze bezig, bij de ene lange zijde en bij de korte zijdes...hij keek wel behoorlijk angstig vooral omdat aan de ene kant allemaal hoogwekers enzo staan(de bak heeft een open gedeelte dus dat zie je wel)
Maar hij was echt super braaf, hij schrok wel een keertje maar dat was ook niet zo dramatisch, even een versnelling that's it.
Toen waren de 10 minuten voorbij, ik zat maar te wachten tot ze die sproeier eruit kwamen halen..nou na een kwartier kwamen ze hoor..
Maar ja, toen zaten er allemaal van die natte plekken op de muur en een tijdje terug was dat ook zo en toen liep hij me toch te zeiken...maar hij ging er zo langs helemaal niets aan de hand..echt schattig zo braaf was hij..Toen mocht hij nog even rollen en onder de douche..
Toen hij even op stal was geweest om zijn welverdiende biksjes te eten en een plasje te doen wilde ik hem buiten nog even in het zonnetje een beetje laten scharrelen. Ik had mijn dekje op een stoel te drogen gelegd(wel vast gemaakt)en het waaide nogal hard..toen stond hij daar dus wat stro te eten van de grond. waaide dat dekje op..hij schrok zich helemaal wezeloos...ging er zowat bij zitten..
Soms is het echt een scheiterd maar het volgende moment is hij weer zo braaf...hij ziet er wel zo stoer uit maar eigenlijk is het gewoon een held op sokken!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:54

hahahaha Tong uitsteken nou leuk toch Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 20:20

ja dat wel, als hij nou altijd zo deed....zo heel fijn zijn..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:44

Haha, die van mij heeft dat ook, het ene moment zo cool als wat en de andere keer is alles zoooo eng Haha!