Ik heb et voor elkaar !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Ik heb et voor elkaar !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 22:36

Ik heb altijd gesprongen met mijn pony. We zouden dan ook een springpaard kopen. uiteindelijk is het een dressuurpaard geworden, die op zich wel redelijk kan springen, maar wegens een langdurige blessure niet kan springen.
Vandaag had ik wedstrijd en na die tijd keken we nog even bij het springen (klasse Z) Toen vroeg mijn moeder zo, wil jij niet zo springen. Toen zei ik ja hoor, maar goed kan niet met luvius(=mijn paard) he. Toen zei ze nou goed dan koop ik een springpaard voor je. Ik zei gelijk goed, deal! Is goed zei mijn moeder, maar dan wil ik Luvius als recreatiepaard (mijn moeder rijd ook wel eens).
Hhaha ik denk niet dat het em word hoor, maar ik heb mijn moeder al zover dat ze er blijkbaar over nadenkt....
Misschien dat het me met de tijd nog lukt....ik hoop stiekem dat dat nog even duurt wan Luvius en ik gaan nu lekker in de dressuur, en dat niet alleen, Luvius is mijn schat! Toch vind ik springen ook leuk....ik wil het gewoon allebei!! Schijnheilig
Ach dit is verder niet zo'n boeiend verhaal, maar ik vond het wel grappig...

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:57

Ik wou dat ik zo'n moeder had, mijn moeder denkt er al niet eens aan. En nu maar hopen dat het idd gaat lukken (vroeg of laat).

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:35

heee wat gaaf zeg! echt heel leuk, heel veel succes verder! houd ons wel op de hoogte he!
(toffe moeder Cool )

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:54

Zoo hee, leuke moeder heb jij! Ben benieuwd, we horen het wel als het paardje er komt Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 08:31

Wat leuk dat je moeder zo gemakkelijk reageert. Als je echt wilt gaan springen, dan zou ik voor een springpaard gaan. Zo te lezen is dat iets dat je al langere tijd graag wilt.
Je paardje wordt dan wel van je moeder, maar je hoeft hem iig niet te verkopen...
Succes.

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 20:45

Haha ik moet nog maar zien dat het gebeurt hoor...Ik denk dat ik nog wel een tijdje op een tweede paard moet wachten..maar toch ze denkt er over na das al heel wat.... ik moet het er nog maar weer eens met haar over hebben...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:48

naja.....
KEI GAAF! stoere ma heb je zeg! Cool

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:01

Je moet gewoon veel naar Z-springen gaan kijken met je ma, wordt ze steeds enthousiaster! En rondvragen voor een leuk springpaard, of op internet kijken en het gewoon warm houden. Je moeder kan best op Luvius rijden terwijl jij er nog mee dressuurt. Ze zal echt niet iedere dag gaan recreëren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:57

Was je op concours in Gorredijk; want het Z en ZZ-springen was idd geweldig leuk om naar te kijken! Wij zaten langs de springring om onze clubgenoot aan te moedigen! Ik zou best ook zo willen springen hoor net als jij, maar ik heb zeker weten het lef niet *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:27

Leuk zeg, en nou maar hopen dat het echt doorgaat. Kun je misschien wel met 2 wedstrijden rijden, springen en dressuur. Misschien vind je moeder het bijna elke dag rijden niet zo heel erg leuk Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:07

Gave moeder heb je zeg!!!

De mijne mag ook wel met zo'n deal komen, maar starlight blijft van mij:D

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:12

het enigste wat ik kan zeggen is GAAF ....zo'n moeder wil ik ook wel hebben

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:29

gaaf joh ik hoop dat het doorgaat dan kun je met alle twee op wedstrijd

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:04

wow supper hoor, k zal vor je duimen Haha!:P

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 22:41

heej piepel.....
hier een update...ik krijg nog geen paard, maar ik mag binnekort misschien een paard van mijn voormalig springinstructeur rijden. DIe komt dan gewoon bij mijn andere paardje te staan en ik mag er dan alles mee doen. Hij had me al eerder een paard aangeboden maar toen had ik geeen tijd dus nu gaan we kijken of hij nog een ander paard heeft wat bij mij past( die andere is nml. verkocht)
Ik heb er echt enorm veel zin in!!!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:44

goed hoor!!!!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:45

*JALOERS*.. van mijn moeder mag ik nog net op paardrijden. maar een eigen paard.. HOO maar hoor!
wat bof jij zeg met zo´n moeder!