Beau verkopen???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 14:17

tja, je staat een beetje in mijn schoenen (alleen mijn schoenen zijn inmiddels de deur uit).
Ik heb zoals je weet honey. Ik heb haar nu 4 jaar, en hou ontzettend veel van het beestje.
Te lang, beperkingen, bla bla bla, ik liep er steeds vaker tegenaan. Ik kon als ik zou willen zo een grote pony kunnen kopen, maar dat zou betekenen dat honey dan weg moest, dus de keus was voor mij snel gemaakt, geen nieuwe pony, omdat ik gewoon heel simpel van mening ben dat je het niet over een bankstel hebt (daar zeg ik niet mee dat jij dat wel zegt, maar als je naar sommige mensen kijkt, die hebben zowat elke week een nieuwe).
ANyway, hon ging dus niet weg, maar ik kan niet beweren dat ik nooit over een verkoop nagedacht heb, en ik wordt er nog steeds regelmatig mee geconfronteerd. Dan heb ik een dag niet zoveel tijd, en pak ik jamaica, met als gevolg dat ik voor honey dus geen tijd heb. Dan voel ik me schuldig, maarja, denk je nou echt dat hon er wakker van ligt van die pluk gras meer? en dat ze niet hoeft te werken? Hmm, leer mij Honey kennen, nee dus.
Behalve rijden kan je net als mij je heil zoeken in andere dingen, zoals mennen en vrijheidsdressuur. Ik ben destijds echt niet gaan mennen omdat ik het zo geweldig leuk vond, maar ik moest wat (ik vind mennen leuk hoor, maar ik zit er gewoon liever op).
Dit gold in het begin ook voor de vrijheidsdressuur, maar dat sloeg iets meer aan dan ik had verwacht Schijnheilig .
Ik had de mogelijkheid een andere pony ERBIJ te kopen, die mogelijkheid heb jij (nog) niet.
Kijk eens of een vriendin van je een grote pony heeft/verzorgt waar je af en toe op mag rijden (want ik begrijp uit je verhaal dat het je alleen voor om het rijden gaat dat je een grotere zou willen).
Of zoek een bijrij/verzorgpony. Op de manege, kan je daar niet een uurtje per week vrijrijden ipv les?
Een pony huren/leasen, eventueel alleen de zomermaanden?
Dit zijn enkele opties die ik destijds overwogen heb.
Ik had het voordeel dat ik zo naar ada kon (wel een uur op de scooter, maarja) als ik wilde rijden, of ik ging naar de manege, en reed even een lesje mee..... Vaak reed ik dan in de beginnersgroep omdat ik niet op andere tijden kon, maarja, was niet belangrijk....
Lang verhaal, maar hopelijk heb je er iets aan
Greetz stef



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:54

die 3 kilo ligt ie niet wakker van hoor, ik weeg zo'n 58. dus tja......
Heb hon nog nooit horen roepen dat ik te zwaar ben Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalladidoo, Mark0919 en 44 bezoekers