Shirepraat?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloem
Berichten: 38
Geregistreerd: 03-06-03

Shirepraat?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 15:50

Huh???? Hoe werkt dat nou hier?
Ben ik net lid, zeer geinteresseerd in berichten over Shires. Heb ik 2 berichtjes mee gemaild in een topic over Shires. Is het om een af andere reden verplaatst! Kan best natuurlijk, maar ik mag daar niet meemailen!!
Wat een raar gedoe is dat zeg!
Shire mensen!! Kunnen we niet gewoon een Yahoo mailgroep over Shires en koudbloeden beginnen???
Lips are sealed
Marjolijn

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:53

moet je niet naar rassenpraat toe? hier zijn we die praat allemaal goed beu namelijk.

Chilopoda

Berichten: 227
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:57

Je hoeft niet te lezen, hoor Desiree
Er zijn er genoeg die het wel leuk vinden

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:01

er is speciaal hiervoor een rassenpraat forum geschreven en je moet wel een beetje rekening houden met anderen. Ik vond het niet leuk meer om zoveel topics over ... praat onder elkaar te zien. Nu hebben ze speciaal een rassenforum in het leven geroepen waar je hiervoor terecht kan. Ik kom er nooit omdat het me niet interesseert. Ik denk dat de moderator het niet voor niets verplaatst.

Bloem
Berichten: 38
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 16:26

Desiree schreef:
moet je niet naar rassenpraat toe? hier zijn we die praat allemaal goed beu namelijk.


JA! Koe het STOND bij rassenpraat!
Dus ik dacht probeer het hier.
Ik wil trouwens helemaal geen PRAAT. Clown Heb wel wat anders te doen. Ik wil info! ...enzo....
Verward
Marjolijn

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:36

oeps, foutje. Dan snap ik het ook niet hoor. Want dat is de omgedraaide wereld.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:48

Bloem schreef:
Ik wil trouwens helemaal geen PRAAT. Heb wel wat anders te doen. Ik wil info! ...enzo....

Plaats dan een berichtje op Rassenpraat met als titel "waar je het over wilt hebben" of "wat je vraag is" dan blijft het gewoon op Rassenpraat staan. Zodra het teveel afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp of gekeutel in het algemeen wordt vindt je het terug op Slowchat.

Bloem
Berichten: 38
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 17:23

Jola schreef:
Plaats dan een berichtje op Rassenpraat met als titel "waar je het over wilt hebben" of "wat je vraag is" dan blijft het gewoon op Rassenpraat staan. Zodra het teveel afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp of gekeutel in het algemeen wordt vindt je het terug op Slowchat.


OK! Moderators gooi deze thread maar weg.
Ik ga het systeem proberen doorgronden! Al vind ik het nog steeds gek dat ik, als iets naar SC verplaatst wordt, niet meer kan posten... Huilen
Zal wel een goede reden voor zijn Haha!
Marjolijn

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:10

Is er ook (ff heel erg offtopic). Voor SC moet je 150 berichten in de paardenfora hebben...