Terug van weekje intern..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:10

..ik ga zo meteen mijn bed in en ga slapen, slapen, slapen Slapen Dromen Gaaaap
Het was ontzettend gaaf, ik heb echt heel veel geleerd. Elke dag les gehad, op mijn eigen paard en andere paarden. Marillion heeft enorm veel bijgeleerd, vooral omdat je normaal na een uurtje les weer thuis verder gaat en nu de volgende dag weer doorgaat waar je was gebleven.
De travers gaat nu echt supergoed en dat vond hij echt wel moeilijk. Ook bij de hele keertwending is nu opeens een licht gaan branden in zijn bolletje. M2...here we come!!!
Verder dus heel hard gewerkt, elke dag om 5.45 begonnen... Scheve mond\ Tweede dag barstende spierpijn.
We zijn ook nog zaterdag naar de PavoCup geweest, waar een lesklant van mijn instructrice reed.
Daar hebben we verder vooral veel fruitshakes gedronken... Party!! ...WARM dat het was! Scheve mond\
Maar nou ben ik weer lekker thuis, blij om Imi weer te zien.
Die is aan de beterende hand: het bleek geen koliek te zijn, maar wsch een infectie, hij bleef afwezig en koortsig (boven 40.C) en pompen en hijgen. Hij krijgt nu antibiotica. De veearts dacht nog aan een kleine hartaanval....ik in de stress. Maar uit bloedonderzoek komt wdb niks naar voren. Over ontstekingen uit bloed hoor ik echter weer niks, dat zou er toch ook uit moeten komen?
Iig voelt hij zich nu met antibiotica weer oke, en moet dit tot dinsdag gebruiken..dan meteen temp weer in de gaten houden...
Ben blij dat ze hem op stal zo goed verzorgen en dat Bob elke dag ging kijken, anders was ik niet weggegaan. Op stal geven ze medicijnen, zetten hem buiten, spuiten af, temperaturen...echt super! Lovers
Truste!!!!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:17

Ja, hij zou ook meegaan Scheve mond\ Dat vond ik ook wel heel zonde hoor. Ik had hem anders meegenomen om daar te herstellen, zodat ik hem toch zelf in de gaten kon houden. Maar de veearts achtte hem niet in staat om vervoerd te worden, als het niet heel dringend nodig was, dus tja...je doet wat het beste is. Maar ik ging met veel moeite weg, ik vond het echt niet leuk. Maar ze hebben echt super voor hem gezorgd hoor!!!! Pling
Hij heeft nu weer zijn eigen hinnikje terug...was zo'n zielig schor piepje wat eruit kwam als ie een merrie zag... Verdrietig

Ah joh...ik ga een paar keer per jaar zo'n setje doen bij Vivian... Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Dacht dat er een makkelijk te rijden zou zijn, kwam ie recht de lucht in, waaaaaaaah Scheve mond\ ...maar ik bleef zitten deze keer. Cool doorrijden, niks aan de hand Cool ...maar ik vond het niet zo leuk, hahahahahahha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:30

Marillion was super met dit weer! Hij heeft echt geweldig gelopen daar. De derde dag niet zo, toen werd het hem wat te veel.
Maar vooral vandaag heeft ie even gepiekt, zelfs Vivian was onder de indruk...zoals je weet...dat is ze niet gauw en dat zegt ze dan al helemaal niet.. Party!!

Imi was idd serieus, die veearts dacht toen nog dat ie het aan zijn hart had. Hij had ook een ruis op zijn hart, maar dat kan ook door de infectie komen....
Zaterdag hebben we caroussel, en ik neem Marillion daarom ook mee. Anders moet Imi twee uur trainen en das nog veel en veel te veel. Doe ik het eerste deel met Marillon en dan het laatste half uurtje Imi...mits het niet te warm is, want dan laat ik Imi helemaal niks doen. Ze wilde die caroussel toch meer tempo??? Nou, met Marillion voorop ZAL ze tempo krijgen!!!! Extreme duivel Ik kan hem prima verzamelen, maar ik zal hem weleens flink laten sjezen...dan heeft ze pas tempo... Extreme duivel


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:35

Wanna be -Imi's...hahahahahaha, die zal ik aan Bob vertellen!!!!! *LOL* Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers