Universe vandaag verkocht! :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Universe vandaag verkocht! :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 22:38

Universe stond al een tijdje te koop vorige week kwam er iemand kijken en had intresse! Afspraak gemaakt bij de kliniek voor de keuring en vandaag was het zover!

Het leek wel een APK keuring maar dan voor paarden, ik was wat je noemt helemaal kapot, ik heb me letterlijk rotgerend!
Het hele gebeuren heeft bij elkaar anderhalf uur geduurd maar de uitslag was goed hij was voor de volle 100% goedgekeurd!

Wat dus betekende dat het nu echt zover was om afstand van hem te gaan doen!

We hebben hem meteen naar zijn nieuwe huis gebracht en hij staat daar werkelijk fanatstisch! Hij staat aan huis heeft een eigen wei, en een oude buurvrouw van 29 jaar oud die toen ze hem zag spontaan hengstig werd! *LOL* Helemaal in love was ze op hem! En Universe? die wist echt niet wat hij er mee aan moest! Haha

Maar goed na een kopje koffie te hebben gedronken, was het tijd om naar huis te gaan wat dus betekende dat ik afscheid moest gaan nemen!
Na een paar mooie foto's genomen te hebben, en een dikke knuffel ben ik snel in de auto gaan zitten toen ik naar buiten keek (wat ik beter niet had kunnen doen) stond hij me letterlijk echt na te kijken en te roepen!

Het was alsof hij zei " Je vergeet me" en ja toen werd het me wel even teveel! Huilen

Het liefst had ik hem natuurlijk ook gehouden maar ja 2 paarden en een fulltime baan is niet te combineren en dan heb ik het nog niet eens over de centjes wat het allemaal kost, dus ja het kon niet anders....... Verdrietig

Ik heb me er over heen gezet met de gedachte dat ik voor hem een mooi huis en een lief baasje heb gevonden en dat hij een mooi leven tegemoet gaat!

Hieronder 1 van de mooiste foto's van mijn smurfie want dat zal hij altijd blijven!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:13

Oei, ik zit ook wel even met een brokje in mijn keel. Dus die kleine stoere vent die 2 jaar geleden nog naast mama huppelde, staat nu definitief op eigen benen? Ik hoop dat hij een zijn nieuwe eigenaar héél veel plezier gaan hebben saampjes.
Hij is trouwens nog wel een stukje donkerder geworden in die 2 jaar Lachen.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:55

Hee, hij zal het idd vast goed krijgen bij zijn nieuwe eigenaar, dat is misschien een (kleine, schrale) troost! Maar je kunt hem toch altijd nog 1 keer opgaan zoeken? Sterkte ermee...

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:45

sterkte ermee
en wees blij dat hij een leuke nieuwe eigenaar heeft, en wie weet kunje hem altijd nog een keer opzoeken

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:57

Gelukkig heb je een goed baasje voor hem gevonden..
Sterket ermee!

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:58

Ik weet goed wat je bedoelt. Ik heb in maart mijn paardje moeten verkopen omdat hij te sterk voor me was. Gelukkig heb je net zoals ik een goed baasje voor hem gevonden en weet je waar hij staat. En als het mogelijk is zal ik hem zeker nog vaak gaan opzoeken, zal jou ook zeker goed doen!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:04

Ah, is nooit leuk om een paard te moeten verkopen, maar zo te horen heeft hij een prima plekje gekregen!
Je kan hem vast nog wel eens opzoeken

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:44

jammer dat je zo'n mooi paardje weg moet doen
maar hij is bij een goed baasje terecht gekomen
en je hebt goede herinneringen (denk ik)
sucses

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 19:12

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Dat hij een lief baasje en een fijn tehuis heeft is een goed gevoel en ik mocht ook altijd langskomen dus ja dat zit allemaal wel goed!

Alleen het feit dat hij niet meer van mij is en ik hem moet toevertrouwen aan iemand anders is zo moeilijk!

Heb net een mailtje gehad van de nieuwe eigenaar en het gaat heel erg goed met hem hij heeft al een vriendje waarmee hij samen lekker op de wei kan dus dat was heel erg leuk om te horen....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:29

Oh wat rottig, eht is moeilijk afscheid te nemen.
Het is goed te weten dat hij daar goed staat. En je hebt een goede keus gemaakt, echt waar.
Echt een mooie foto joh!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:32

Suc6...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:46

wat een treurige dag, fijn dat je de gedachte er achter hebt dat hij nu een goede baas heeft... maar het blijft moeilijk
veel succes en sterkte