Van weiland naar box

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Van weiland naar box

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 08:33

Ik heb mijn 2 paarden nu hier vlakbij op een stal staan, ze staan daar dag en nacht buiten, van het winter krijgen ze een stal. Nou wil ik Rachel graag bij een andere stal zetten, zodat ik echt kan gaan rijden elke dag. Want bij deze stal hebben we een kleine longeerbak en een soort landje, waar ik gewoon niet kan rijden met een jonge pony die voorwaarts gereden moet worden. Maar bij die andere stal komt ze in een box te staan met tralies, meen van die cortonboxen. En daar hou ik niet van, dan moet ik haar zeker hup uit het land in zo'n hok stoppen, zal ze zeker waarderen Lips are sealed Maar daar kan ik wel lekker rijden want ze hebben een buitenbak bij stal. Wat moet ik doen??

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 12:17

Ik ben al bij die stal geweest, ze zitten vol Verdrietig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 18:35

Ja ik ga maar 1 van mijn paarden verkopen, nergens een stal waar je een buitenbak heb.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers