Getrapt door Genderose!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Getrapt door Genderose!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 21:24

Ben vandaag getrapt door genderose Ik had haar gepoets buiten op de poets plaats, en het was redelijk lawaaierig op het erf, dus een beetje onrustig. Toen wilde ik vliegen spul opsprayen, nou ja niet sprayen, maar even laten wennen. En natuurlijk weer paniek etc. Maar na veel doorzetten en lieve woordjes werd ze eindelijk wat rustiger. Maar ja, leuk vond ze het niet. Dus ik nog even over het erf heen stappen. Eng hoor, mensjes die in de kuil aan het werk zijn en een tractor die aan het gieren is. En dan ook nog een onrustige hond! Je raad het al, beetje paniekerig. Oke dat mag . Maar over mij heen lopen en mee slepen niet! Dus ik zweepje mee, broodje mee, en met het zweepje voor haar borst om haar achter me te houden. Ging wel redelijk, af en toe klein tikje bij, en natuurlijk broodje als beloning Vork . Terug naar stal, bijna niet te houden. Rustig doen, tikje bij, broodje, lieve woordjes deden wonderen . Tot ik haar wilde omdraaien om nog eens even te gaan. Ze wilde niet omkeren, dus ik ga naast d'r sta, tik haar zachtjes (!!) aan met het zweepje tegen haaar kont, gebeng! Trap te pakken tegen mijn bovenbeen!! Bloos GRRRR< rotbeest!! Ik werd boos op haar, en gaf haar een flinke lel met de zweep. Je moest d'r zien kijken! Ik natuurlijk harstikke boos, en bij alles was ze ook maar fout deed beetje overdreven reageren. Heb haar in de achterste stal gezet, en haar daar een half uur alleen laten staan. Toen nog een keertje met haar stappen, nou dat ging echt super!! Opeens niets meer eng, heel braaf achter me, stoppen als ik stopte etc. Braaf paard Ach gut . En toen ik in stal stond, en zij wachtte tot ik d'r toestemming gaf om ook te komen, smolt ik al weer bij haar lieve blik. Party!! Schat ook!! Lovers
Kan echt niet lang boos op haar blijven!

Maar ja, nu zit ik met een hoefafdruk op mijn been Cool en wat spierpijn reactie. Niet echt lekker, maar ja, valt mee te leven. Alleen mijn benen moet ik niet meer over elkaar heen doen *LOL*

Sorry voor het lange verhaal, moest het ff kwijt...



Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 07:07

Het valt opzich wel mee hoe groot de blauwe plek is! Gelukkig Lachen Ik had deze keer ook geluk. Gen heeft sinds een paar weken geen hoefijzers meer en ook geluk dat het mijn bovenbeen was. Stel dat het mijn buik of huep zou zijn geweest... Vorige keer ben ik door Tancreda in mijn lies getrapt. Gelukkig stond ik toen net op een afstand dat het niet pijn deed, niet heel hard aan kwam. Maar moet er neit aan denken dat het mijn buik, of onderbuik was geweest....

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 18:45

Heb nu een blauw/rood hoef op mjn been.. Boos! Maar ze was vandaag ook super braaf. Lief paard ook Haha!

Was een tijd terug ook heel boos op haar geworden (werd door haar geplet, kon geen adem meer halen) en daar schrok ze ook heel erg van. Die tijd was ze heel moeilijk met rijden, maar die dag na mijn uitval was ze echt super braaf! Nog nooit zo lekker gereden *LOL*)

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 13:36

heidiLOVER schreef:
maar goed dat ze daarna zo braaf was maar genderose zou toch weg gaan ofzo iets? dat heb ik een keer gezien op de shetlanderkeuring toen kreeg en meisje een trap van een veulen


Jeps Genderose gaat weg. Helaas blijft haar 'handtekening' niet voor altijd op mijn been staan... Dat zou een leuk aandenken zijn namelijk Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Neon, SemrushBot en 47 bezoekers