Hengstenmanieren....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Hengstenmanieren....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 23:41

Ruim 2 jaar, Andalusiër x Berber-arabier, met 3 'eigen' merries en een veulen samen in de wei, dus heer en meester.
Is een hele patser naar de paarden van de buren en passanten. Steigeren, gericht opzij schoppen met elk van zijn vier klompen, koppen, bijten, grendels openpeuteren, drinkbakken slopen, hij beheerst het met feilloze precisie.

Hij doet echter enorm zijn best: vandaag lag hij met het veulen tussen zijn poten (sorry, maar het blijft een dier) in de wei. Onbeweeglijk en dus ging ik kijken. Meneer lag heerlijk te knorren, maar zó stil dat je toch twijfelt of ie wellicht buikpijn heeft.
Ik over het hek, eerst oor naar me toe, dan één oog open, vervolgens kop iets omhoog. Heb hem lekker geknuffeld en zijn buik aangraakt. Vooral waar het pijn zou kunnen doen. Vond ie wel lekker Lachen
Uiteindelijk lag ik met mijn halve lichaam letterlijk óp hem, met één hand over zijn borst en met de ander het veulen kroelend.
Vond het wel mooi, sta op, hij ook, veulen ook, loop door de wei, hij ook, veulen, als een hondje achter me aan, veulen achter hem. Hij doet zijn best Knipoog

www.homocaballus.net


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, anjali, jitskenienke, LisaVH96, mino1, Pellelilly, sassefras, Tazzey, tienus63 en 37 bezoekers