Morgen komt er een merrie voor Dennis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Morgen komt er een merrie voor Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 21:19

Ik had het al helemaal opgegeven voor dit dekseizoen en mij voor genomen om Dennis volgend jaar goed te adverteren. Maar er belde net een man die al een hele tijd gek van Dennis is en zijn merrie is hengstig. Hij komt zijn merrie morgenochtend brengen.
Voor de bokt-BBQ van zaterdag zou ik Dennis morgen ergens op halen om bij mij thuis neer te zetten zodat iedereen hem kan zien. Dus ik heb hem net meteen maar op gehaalt want die man komt morgenochend vroeg al.

Ik ben echt blij. Dan heeft Dennis dit jaar toch nog een merrie.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:31

Jeej, leuk zeg! Haha! Heeft Dennis geen eigen site die je kan promoten?
Nou ja heeft Dennis in ieder geval wat te doen Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 21:36

Ja, Dennis heeft een site. http://members.lycos.nl/dennishengst of klik op de "WWW" onder aan mijn berichtjes. Het beetje adverteren wat ik dit jaar gedaan heb heeft niet geholpen.

Ik ben wel helemaal zenuwachtig. Dit word Dennis zijn eerste 'officiele' dekking. Hij heeft hier voor alleen maar 'eigen'(van Tamara, waar Dennis op stal staat) merries gedekt en de merrie van de buren. Maar nog nooit zo 'echt'.
Dennis zal wel erg blij zijn. Hij staat al zowat een maand alleen terwijl hij normaal in een kudde staat(met drachtige merries en veulens). Hier voor heeft hij nooit langer dan een middagje alleen gestaan.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:09

Zal wat worden morgen... *slik*
Om 9 uur zal de merrie er zijn, kan ik nog niet uitslapen... *snik* Tong uitsteken Maar het is voor het goede doel Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:57

Dan is het helemaal spannend als het je eerste dekking is! Maar als hij het "gaatje" nou niet weet te vinden ga je hem dan een "handje" helpen? Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:07

Wat leuk zeg! hoe ziet de merrie er eigenlijk uit ?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 07:11

Hartstikkel leuk, zeg. Ga je foto's maken?

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 07:54

Wat leuk joh, weet je al wat voor merrietje het is?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar foto's van Dennis aan het werk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 08:05

Jeetje wat super zeg!
Ik ga vandaag naar de eigenaars waarover ik je gepbt had, zal ik even over Dennis beginnen Lachen Ze zochten toch nog een hengst duss misschien wordt het wat Lachen

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 10:27

gaaf zeg, ga je foto,s maken? Heb net ff dennis bekeken en vind het een super mooie hengst..! Succes ermee!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 12:13

Het is een bruine merrie van ong 90 cm. Zonder papier. En het is echt een kreng, of ze mag mij niet ofzo. Ze heeft al een paar keer een poging gedaan om me te trappen.
Ik laat hem op het land dekken(juist omdat ik het niet met die merrie kan vinden, dan sta ik er iig niet tussen). Zodra er weer actie is probeer ik weer wat foto's te maken maar met zo'n krengetje op het land is dat toch moeilijk(als ik buk voor een mooie foto probeert ze me aan te vallen).

Ik hoef hem waarschijnlijk niet te helpen. Hij heeft al wel kleinere en veel grotere merries gehad. Zodra ze hem accepteerd denk ik wel dat het lukt.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:40

En, hoe is de dekking verlopen?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:41

Hmm, vreemd ik dacht al dat ik op dit topic had geantwoordt, maar toen ik hem opende zag ik geen antwoorden meer staan? Verward
Ik lees nu daarom ook pas je laatste berichtje dat de merrie er al is.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:06

he leuk cis!
ik kan je site wel ff op mijnes promoten! mijnes wordt zelfs gepremoot op de wedstrijden hier in NH hihi! erg leuk is dat!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 22:32

Graag als je mijn site wilt promoten!!!!

Ik ben gelukkig al wat verder met die merrie. Ze is gewoon verschrikkelijk dominant. En toen ze aan kwam ben ik mijn evenwicht verloren toen haar eigenaar haar nog niet los gelaten had. Toen ben ik gevallen en ik denk dat ze mij daarom lager in rang vind/vond. Bij Heleen ging het nl wel goed(maar het blijft geen lieve knuffel pony tot nu toe, maar zij kon er wel bij komen zonder getrapt te worden. Nadat ik die merrie een paar keer weg gestuurd heb(waar ze eerst geen ontzag voor had, maar dat ging later beter) kon ik er ook zonder probleem bij komen.
Het is dus 'gewoon' een extreem dominant krengetje.