zater dag word mijn paardje gebracht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

zater dag word mijn paardje gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 15:09

hej bokkers een zaterdag word nikki gebracht ik vertel jullie alles zo dra ze er is, iemand nog tips wat ik de 1e dag kan/ moet doen.

ik verzorgde nikki al een half jaar en toen moes nikki weg omdat i voor marielle zijn baasje te moeilijk was en toen mog ik hem van mijn ouders een droom die uitkwam. ik probeer er nog wa foto's op te zetten gr. blue


bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 17:41

alles is goed gegaan nikki ging daar zo de trailer in en bij mij er weer uit. hij vind het erg leuk hij mag dag en nacht de wei in samen met de andere pension paarden. nikki is daar heel ander dan dat ik haar kende.

kende je nikki al dan?
ja ik verzorgde haar al een half jaar en toen moest i weg en dat vond ik zo jammer dat ik gewoon alle moeite heb gedaan om hem te kriijgen en dat is gelukt. ik heb hem nu op proef.

hoe ziet nikki er uit?
nikki is een mery van 1.63 donker bruin met vier witte voetjes en zwarte manen en staart. ze is een tuiger met veel temperamen (te veel).

hoe gaat het nu?
het gaat redelijk ik heb haar vandaag (zo) gelongeerd met zadel. ik singelde niet eens aan en hij stond 6 x achter elkaar recht over end in stal. (chock) (chock) toen stopte ze ik uit de stal gehaalt en naar de longeer bak gelopen. rondje stappen singel gatje strakker nog een rondje stapen weer strakker dat zind madam niet en ze kwam weer om hoog dus ik snel de zweep iets om hoog en toen ging ze bokkend door de bak. toen rustig laten stappen en nog een gatje aangesingeld en toen de ze niks goed belood en uitgestapt.
de papieren zet ik er binnekort wel op *zwaai* *zwaai* tot snel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, gillian, Lisette1987, Mark0919, rocky_1995 en 51 bezoekers