Even voor de duidelijkheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 19:28

Dribbel is niet te koop!!
Ik krijg nog steeds PB's en via chat enz. of dribbel nog te koop staat. Ik vind het leuk hoor als mensen intresse hebben, daar niet van, maar dribbel staat niet te koop..

Ik weet niet of ik dat hier moet zetten, maar ik wil dat iedereen het nu even weet dat hij NIET te koop is.

Bedankt Haha!


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 21:14

Ja het gaat heel erg goed tussen dribbel en mij. hij is echt lief. nog wel vaak eigewijs maar gewoon lief. niet meer gemeen dat hij trapt/stijgerd of bijt naar je Lovers ik dacht eerst dat hij ziek was Haha! maar dat is hij niet, hij is gewoon echt lief geworden Lovers
Ook bedankt dat jij toen je hulp aan had geboden (pinky) vond ik erg aardig!! Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 23:06

Ik weet het, maar was ook echt van plan om dribbel te verkopen. Ik vond dat hij beter verdiende dan iemand die constant bang voor hem was en hij daar onder moest lijden.
Maar nu het allemaal zo goed gaat en ik dus absoluut niet meer bang voor hem kan zijn, heb ik toch besloten hem te houden. Morgen ga ik even proberen een afspraak te regelen voor de castratie en dan hoop ik dat hij ook zo snel mogelijk kan genieten van het gras Lachen
Nu ik dribbel weer gelukkig zie, zie ik niet in waarom ik hem weg doe Lachen wie weet waar hij dan terecht komt??? Ik heb er voor gekozen (shetlanderhengst) en ik moet er uit komen ook. en dat lukt heel goed.
Sorry dat ik toen zo zeker zei dat drib te koop stond, hij was het ook echt. heeft op meerdere sites te koop gestaan, maar als ik dan een reactie kreeg op hem moest ik zowat Huilen
Vandaar nu dit bericht zodat iedereen weet dat Dribbel dus Blijft en niet te koop is Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers