het gaat weer super met mij en mystery!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

het gaat weer super met mij en mystery!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 18:30

Vorige week ben ik begonnen met prive lessen met mystery, alle acties die ik hiervoor heb gedaan om hem onder het zadel te krijgen waren mislukt. eerste poging was dat ik het zelf ging doen maar ben er daarna vanaf gevallen en is mystery boven op mijn gaan staan. ik was echt bang van hem geworden. Daarna is hij naar castricum geweest waar ze hem zouden inrijden op de Parelli methode. Hoe ze me daar behandeld hebben was niet normaal. dus laten we het daar maar niet meer over hebben Haha!. ik heb daar wel een stuk op hem gestapt maar verder niks. Daarna zou een kennis mystery inrijden maar die had opeens geen tijd meer Verward .

Dus toen heb ik zelf maar weer de stap genomen iets meer als een maand geleden. me vriendin die me altijd heeft gesteunt heeft me geholpen zodat ik gewoon normaal op hem kon stappen. Maar dat was niet voldoende dus vandaar de prive lessen. Vorige week hebben we alleen maar gestapt en heeft ze me raad gegeven met longeren. Ze zag echt alles. (ook dat ik bang was voor mystery Schijnheilig ) Maar dinsdag was ze erg te spreken over onze prestatie in 1 week tijd. Lachen We waren alle twee veel meer ontspannen.

Dus ik was aan het stappen aan de longeerlijn en zei ze ga maar drafen. oeps dat had ik nog niet verwacht maarja ik deed het toch, maar en het ging echt super. eerst wilde mystery niet maar daarna ging het onwijs goed.

Vanochtend werd ik wakker en belde gelijk jessica op (die vriendin) en vertelde het haar en ze kon het niet geloven, ze was onwijs blij voor me. Ik heb dus maar meteen gevraagd of ze het vandaag zelf wilde zien en dat leek haar wel wat. Dus vanmiddag hebben we het weer geoefend en het ging weer erg lekker. ik ben echt trots op hem Lovers

Maar net kwam jessica langs met een cadeau voor mij. ik had zoiets van Verward ik moet jou juist wat geven omdat je mij heb geholpen. Ze gaf me een me to you beertje omdat ze zo trots op me was omdat ik zelf weer de stap had genomen om hem zelf in te rijden. Lovers

Maar jes jou cadeautje komt nog wel. wacht maar af Knipoog

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:01

fijn dat je nu wel op hem kan rijden!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:36

Geweldig nieuws! Ga zo door jullie komen er wel Pling

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:53

hey heel erg goed.
mooi dat jullie zo vooruit zijn gegaan!
nu hopen dat het goed blijft gaan!

en wat een lieve vriendin heb jij!

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:13

Super! Lekker dooroefenen, en veel plezier met hem!

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:33

goed zooo!!!
en doorzetten he?!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 09:34

bedankt voor de lieve reactie's.

Ik ga zeker door met hem, kan er niet genoeg van krijgen om op hem te stappen. Vandaag moet hij er weer aangeloven. Knipoog Tong uitsteken

meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:35

Goed zo en volhouden nu!;)

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:07

Goed hé!!!!
ik had het natuurlijk al op de boerderij gehoord, maar wil nog even zeggen dat ik ook heel trots op je ben!
Iedereen op de boerderij is trots op je.
Ennuh......dan kan je op de Zuivel wel het A-proefje doen in September toch? Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 11:07

IlsjePilsje schreef:
Goed hé!!!!
ik had het natuurlijk al op de boerderij gehoord, maar wil nog even zeggen dat ik ook heel trots op je ben!
Iedereen op de boerderij is trots op je.
Ennuh......dan kan je op de Zuivel wel het A-proefje doen in September toch? Knipoog


ach ik ben trots op mystery Lachen

Maare ik denk dat ik wel kan beginnen met de L hoor Knipoog *LOL* *LOL*

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:27

Hej Sam,
Echt super dat t nu zo gaat!! Dus wordt toch het A-proefje bij ons op stal rijden he Haha! Haha!
We moeten nog ff afspreken, kan k mys weer zien enne geld ontvangen Haha! (nu heb ik last van max. bereikt)

xxx Aranka