atos word morgen weer (misschien) geinsemineerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

atos word morgen weer (misschien) geinsemineerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:31

We gaan morgenvroeg weer naar de kossackstud om te kijken of ze er al klaar voor is Haha! ,dus ze zal ergens in de komende dagen weer geinsemineerd worden en de hengst is toch OBELISK geworden,we zijn te bang als we weer flemmingh weer doen weer een hengst krijgen(zal wel bijgeloof zijn,of je kan denken 3 maal is scheepsrecht Knipoog )

Het is moeilijk tot het end helemaal omdat dit mannetje toch duidelijk een stuk beter lijkt te lopen als zijn voorganger,maar hij is ook in alles vroeger,mochten we dan volgend jaar merrietje krijgen en atos kan nog een keer zou ik het nog wel keer met flemmingh bloed willen proberen hoor.

Maar obelisk had ook een erg goed veulenrapport en is nog stukkie goedkoper ook. Lips are sealed

Dus duimen jullie voor me!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:55

Hihi , wat een Flemmingh verhaal , je hoeft je niet zo te verantwoorden hoor . Haha!
Ik ben benieuwd , alvast veel succes en ik hoop dat er volgend jaar een prachtig merrietje met jou gewenste aftekingen , kleur , karakter en super gangen door de wei dendert Haha!

Succes !

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:51

Ik ga zeker duimen Paulanda!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:42

Sjongejonge, we blijven wel bezig zeg Haha!
Ik hoop over een paar weekjes ook met Obelisk te mogen insemineren.
Ik denk dat als Obelisk je ligt je het ook nu moet doen, zeker gezien de leeftijd van je merrie. Nu hij aan Broere verkocht is heb je best kans dat hij hem weer een tijdje uit de dekdienst haalt en er alleen diepvries beschikbaar is. Broere ziet ze graag in de sport.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:28

In ieder geval eem mooie keuze Paulanda en ook een passende gezien de jonge paarden die wij ervan gezien hebben.
Nu nog iets bedenken om het een meisje te laten worden, zijn daar trukjes voor????

Veel succes!!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 10:39

bedankt voor de reacties!

We zijn nu net weer terug van de kossack stud,en oh oh oh wat zijn wij een stel geluksvogels zeg!
Wij dachten we zijn nog paar daagjes te vroeg,dacht zelf aan woensdag te insemineren maar ze vandaag juist helemaal op haar top,dus snel gebeld en komt met spoedkoerier nu zo snel mogelijk er aan,dus kan ze morgen of overmorgen weer gehaald worden! Haha!

Kleine wil(wild thing) was ook erg braaf voor de 1e keer in de trailer,echt super gegaan,ze vonden het een erg sjiek veulen,hij had bewonderaars Kwijl ,en vonden het een hele goed afstamming Bloos

Dus nu maar even op het verlossende telefoontje wachten en dan weer ophalen,blij dat we niet morgen gegaan zijn,atos was er vroeg bij dit jaar,en oh ja heb tot het laatst getwijfeld en idd sjuimpjhe ook omdat je verder niet veel over de hengst zelf hoort in de sport,maar we gaan er toch voor. *LOL*

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 10:42

he leuk he sjuim hebben we straks halfzusjes/broertjes of broer en zus(geef mij maar de zus Knipoog ) *LOL*

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:57

paulanda schreef:
he leuk he sjuim hebben we straks halfzusjes/broertjes of broer en zus(geef mij maar de zus Knipoog ) *LOL*


Jullie hebben nu ook halfbroers, toch Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 11:13

oh ja das waar ja,helemaal vergeten.

Wou ook iedereen van bokt die advies en raad heeft gegeven nog even bedanken.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 13:36

vandaag helaas nog niks gehoord dus we wachten nog af,geen nieuws is goed nieuws toch?

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:04

Heb je al nieuws ontvangen Paulanda?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 14:32

yep alles is super verlopen en we mogen haar morgen ophalen en dan over dag of 16 weer ophalen,weet zeker dat het nu een meisje is!(niet letterlijk uiteraard)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:12

paulanda schreef:
yep alles is super verlopen en we mogen haar morgen ophalen en dan over dag of 16 weer ophalen,weet zeker dat het nu een meisje is!(niet letterlijk uiteraard)


Brengen?????

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:29

paulanda schreef:
yep alles is super verlopen en we mogen haar morgen ophalen en dan over dag of 16 weer ophalen,weet zeker dat het nu een meisje is!(niet letterlijk uiteraard)


Jaa, zeer goed! En nu hopen, dat alles goed verloopt, maar daar moet je vanuit gaan. Ik ben ook nog altijd aan het wachten of de merrie drachtig is of niet.

En het moet idd dit jaar een merrieveulen zijn. *LOL* *LOL* *LOL*


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 15:32

nee ze staat daar nog sarabande sinds maandag,ze is daar door ons s'ochtends gebracht en hij zag dat ze er klaar voor was,dus hij snel kwakje besteld en hebben we de merrie achtergelaten en s'avonds is ze geinsemineerd en gister zag alles er goed uit dus morgen halen we haar weer op.
Dat bedoel je toch?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:34

paulanda schreef:
Dat bedoel je toch?


Ik bedoel dat je schrijft dat je haar nu gaat ophalen en over 16 dagen weer gaat ophalen, moet je toch een keer brengen????

Maar gefeliciteerd iig Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 17:23

je hebt weer eens helemal gelijk,is ook lastig hoor met 2 vingertjes typen en met je oogjes op het toetsenbord,denkwerk gaat sneller dan de vingertjes,helaas.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 16:57

nou ze zijn weer thuis hoor,mutsie atos was niet te houden zo blij was ze weer dat sappige gras te proeven! Vingers aflikken
Ze komen daar verder niet buiten dus hebben ze 4 dagen binnen gestaan terwijl ze normaal van 7 tot 23.00 staan,dus kleine will was flink aan het showen rennen en bokken Cool

Nou ja nu weer afwachten,over 16 dagen weer scannen maar tot nu toe is alles weer vlekkeloos verlopen.

Jullie horen het zodra we wat weten.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:28

Je hebt toch wel foto's gemaakt toen je ze losliet???

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 19:20

helaas!!
miranda maakt eigenlijk altijd de foto's en die was te werk,misschien volgende keer,maar was idd erg spectaculair om te zien,zat toch wel erg leuk drafje in,showmonstertje!