pa's teentje vertrapt :x

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

pa's teentje vertrapt :x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 22:50

het is eigelijk vvdd van vorige week maar het is zo'n 'apart' verhaal dat ik hem toch even hier kwijt wil.... Haha!

ik had vorige week donderdag priveles op mijn pony achter het huis waar ze in de winter staan. het is een stukje grasland in de vorm van een bak. in de zomer, als het droog is, gebruik ik het dus als een bak. de les ging echt super goed en Mi liep als een trein.. Lachen
tijdens het uitstappen kwamen mijn ouders ineens lang. eerst mijn vader (met de auto, luilak Tong uitsteken) en toen mijn moeder op fietse. paps en mams even kletsen met mijn instructrice en paps wat foto's maken. mijn intructrice had ergens anders ook les dus ging ervandoor en mijn ouders bleven nog even..
mi was in een sociale bui dus liep vrolijk op paps af om even 'te knuffelen' Ach gut en in volle stap liep er 450 kilo over paps kleine teentje heen Lips are sealed
hij heeft een kwartier staan kreunen en steunen en met zijn voet in de waterbak (icl beestjes omdat het water al wat oud was Misselijk ) gestaan... in het begin moest ik er echt v-r-e-s-e-l-i-j-k om lachen wat niet echt in dank werd afgenomen.. Boos!
de tenen-trap-actie van Mi viel niet echt op het goeie moment aangezien we het weekend zouden gaan kamperen. paps heeft vrijdag op het kamp met krukken gelopen en zaterdag hadden we een feestje waarbij Mi per fles wijn 100 kilo zwaarder werd.. Bloos (op het laats woog mi bijna 800 kilo *LOL* )

al met al was het weekend gezellig en na de nodige flessen wijn liep pap weer als een tein, maar zondag avond was hij het land niet in te krijgen toen we nog even bij de ponietjes lang gingen

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:57

Hahaha, sorry vind het wel grappig, ik zou helemaal stuk liggen als dat bij mij zou gebeuren. Alleen mijn vader heeft niet zo snel heel erg pijn. Hij heeft zelfs een keer gesquast met een gebroken grote teen.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 22:59

ik lach dus ook helemaal in een deuk op mijn pony en mijn moeder heeft met grote moeite haar lach ingehouden... paps was er helemaal niet blij mee dat ik het zo grappig vond . hij was best wel zielig Tong uitsteken

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 06:55

Die van mij stond mandag ook 1 teentje te hoog. Gelukkig kun ik haar er vlotjes afduwen. M'n teentje is wel iets gekleurd, maar de pijn valt gelukkig heel erg mee!!!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:59

Haha, ik zag de titel van dit topic en ik dacht: Dit kan maar 1 iemand geschreven hebben Haha!
Maar was de teen van je vader nou gewoon gekneusd? Of toch gebroken? (ik=vergeetachtig Clown)
Ik hoop dat je vader zijn trauma Tong uitsteken weer gauw overwint Tong uitsteken

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 13:00

hihihi, jij moet je helemaal slap hebben gelachen toen je mijn vader zo zag springen en hupsen en kreunen om zijn kleine teentje Tong uitsteken
hij is of gebroken of gekneusd. weten we niet. maar de dokter kan er verder niks aan doen. de teen is te klein om te gipsen

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:34

bloemkooltje schreef:
hihihi, jij moet je helemaal slap hebben gelachen toen je mijn vader zo zag springen en hupsen en kreunen om zijn kleine teentje Tong uitsteken


Ehhhh......nee hoor Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:50

en wat betekend Schijnheilig dan?

Schijnheilig

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:06

Oeh dat doet zeer! Maar eerlijk is eerlijk, soms is er geen beter vermaak als leedvermaak! Wens je vader maar beterschap en anders geef je hem nog een glaasje wijn, dan voelt ie het wat minder! Ach gut

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:09

Au!!! Maar wel grappig! Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:35

Enola schreef:
Oeh dat doet zeer! Maar eerlijk is eerlijk, soms is er geen beter vermaak als leedvermaak! Wens je vader maar beterschap en anders geef je hem nog een glaasje wijn, dan voelt ie het wat minder! Ach gut

wijn was afgelopen weekend zijn redding Tong uitsteken
zal hem maar niet zeggen dat zijn tenen-trap-verhaal op bokt staat, dat zal me vast niet in dank worden afgenomen , maar kon het niet laten dit verhaal met jullie te delen Haha!