verzorghaf verkocht :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

verzorghaf verkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 16:12

Zucht, ik kreeg net een telefoontje dat de ruin die ik aan het trainen ben (was...) is verkocht. Ik wist vanaf het begin dat hij zo snel mogelijk verkocht zou worden, maar het is toch jammer! Als ik geld had zou ik hem zelf hebben gekocht! Hij is onwijs ondeugend }> en eigenwijs maar toch ook heel lief!! Ze vertelden net dat hij die kopers zaterdag even flink wat had laten zien! Niet willen lopen aan de longe enzo. Bij mij gedraagt hij zich (meestal) wel goed. Schijnheilig Maar aangezien ze hem toch gekocht hebben waren ze blijkbaar niet echt onder de indruk van zijn wangedrag! Haha! Hij staat er nog, dus ik kan morgen nog even afscheid nemen. En gelukkig heb ik nog een hoop foto's van hem! Ik zal er een x een paar posten, dan kunnen jullie allemaal meegenieten van zijn ndeugende koppie! (Moet ik wel eerst even bij iemand langs met een scanner)

Nou ja, jullie zullen mijn gevoel ongetwijfeld begrijpen Ach gut

Tot ziens Whispertje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:14

Ja dat gevoel ken ik heel goed, gaat het net lekker moet je er weer mee stoppen omdat het paard weggaat oid, dat is het nadeel van bijrijder zijn.
Nooit leuk om afscheid te moeten nemen.

Las trouwens even je profiel, zag dat je in Groningen studeert en gek bent op Vlieland. Hier net zo een, al studeer ik dan tegenwoordig niet meer in Groningen maar in Zwolle *LOL*

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 16:26

En ik kom oorspronkelijk uit Emmen! (ik zag dat jij in Assen woont) Wat heb je trouwens lekker veel foto's op je profiel! Moet ook maar eens gaan scannen, kun je mijn paarden ook bewonderen! Ik zal morgen Whisper nog even op zijn allerleukst op de foto zetten! ... zucht

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:43

ah as wel minder ja als je paardje dan ineens weg is,ook al wist je het dat ie weg zou gaan.ik zou er niet aan moete denken als mijn haflingertje weg zou moeten ofzo.ik heb wel aardig wat verzorgpaarden gehad die dan als je er net aan gehecht was weer weg ginge........Boos! maaja veel sterkte! Lachen