Tinka gaat tijdelijk verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Tinka gaat tijdelijk verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 22:08

Net een heeeeerlijk buitenritje gemaakt, wat was het super weer met dat avondzonnetje Kwijl En de bermen waren allemaal gemaaid dus ik heb heerlijk kunnen draven en galopperen.
Hoorde ook op stal dat Tinka morgen al gaat verhuizen ivm de TT van 28 juni. Het weiland wordt namelijk gebruikt als TT camping en er moeten oa nog drollen geraapt worden, voor de campinggasten Schijnheilig Vandaar dat ze nu al weggaan.
Ik zag het eerst niet zo zitten, kan er dan niet meer op fiets heen, maar net even op de kaart gekeken en ze komt vlakbij het Balloërveld te staan. Niet aan de kant waar de boktrit startte maar helemaal aan de andere kant, in Gasteren. En je hebt er de Gasterense Duinen, schijnt ook een prachtig natuurgebied te zijn.
Ik zal dus wel steeds een auto moeten lenen als ik wil rijden, maar dat moet lukken dacht ik zo! Het is maar 12 km, ik dacht dat het verder zou zijn.

Dus als er bokkers zijn die bekend zijn in Gasteren en omgeving en die een keer een ritje willen maken samen: graag!! Pling
Laatst bijgewerkt door Cody op 13-06-03 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:36

Cody schreef:
Dus als er bokkers zijn die bekend zijn in Gasselte en omgeving en die een keer een ritje willen maken samen: graag!! Pling


Gasselte? Dat zit je nog wel hoog hè? Tong uitsteken

Je kunt sowieso mooi buitenrijden, Gasselte of Gasteren, whatever Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 22:38

[edit] Gasteren *ahum* Haha! Schijnheilig

Ach ja eigenlijk zit je in elke hoek van Drenthe wel goed, alleen...
ik zie nu alweer verdwaalpraktijken opdoemen Bloos *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:56

Gasteren, Gasselte, tis mij om het even hoor Marije! *LOL*
Het begint beide met Gas, en dat is altijd goed, want gang is alles Knipoog

Toch handig he? zo'n rijbewijs!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:49

Gasterense duinen, daar kun je inderdaad erg mooi paardrijden. Gasteren is ook niet zo enorm ver rijden. Vanuit Deurze doe ik daar drie kwartier over te paard (dwars over het Balloerveld).

Gasteren is vlak bij die ijscokar. Even het bruggetje over en dan dat plaatsje.
En ja, als ik tijd heb, wil ik wel een rit maken. Maar ik vraag me af waar ik tijd vandaan moet halen...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 01:22

Hee. wat leuk. dan rijd ik ook wel mee!
Maar het valt nu dus wel mee, je had eerst gedacht dat je die weken helemaal niet kon rijden toch?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:39

Oef dan gooien ze wel wat roet in't eten wat betreft ons plannetje om de grote ronde Fochteloerveen te maken.... Want als Tinka terugkomt, dan zijn we zeker weer een week of vier verder?!?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:29

Ik wil wel een keertje, maar hoelang blijft Tinka daar staan? Nog twee weken en dan heb ik vakantie. Lekker vrij! Heb jij straks ook vakantie? 12 kilometer is best te doen als je geen haast hebt en het mooi weer is... ruim een half uurtje fietsen Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 17:17

De dinsdag na de TT komt ze terug.
We hebben vandaag het hele spul met trailers heengebracht, ze staat dus echt PAL aan het Balloërveld, op een paar honderd meter van die ijscotent af. Ideaal! Eentje staat er overigens nog in Witten, was met geen mogelijkheid de trailer op te krijgen
En met de fiets...in theorie zou het kunnen... Schijnheilig Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:29

In theorie kan altijd heel veel. En had je je rijbewijs nog niet, dan deed je het vast regelmatig... Hoezo gemakzuchtig met zo'n papiertje op zak? Met een eigen auto wordt het nog erger!
Liggen zadel en hoofdstel ed daar ook?

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:38

Volgens mij bedoel je die frituurkar? Als ik naar het Balloërveld ga maken we daar altijd een koffiestop (heerlijke Senseo koffie) en krijgt Sox een waterijsje. die eet ze keurig van het stokje af Lachen. Ik ben wel benieuwd waar je gaat staan, aan de overkant van die "tent"?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 23:41

Ja vlak voor het bordje Gasteren, dus iets verder dan die IJsco/Friettent aan de linkerkant.
Ga je vaak naar het Balloërveld?
Anders moet je van tevoren eens een seintje geven, dan kunnen we misschien een keer samen rijden?

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:50

Is dat waar die Lippizaners staan? Ik ben nu wel stiknieuwsgierig hè Knipoog. We kunnen natuurlijk afspreken! Het liefst op een ochtend, alles behalve dinsdag, woe- en dond. ochtenden. Mag ook aan het begin van de middag als het niet te warm is. Ook in het weekend hoor. Bij de koffietent is een goeie afspreekplek, op de weg terug naar stal kunnen we daar misschien nog wat drinken. Jij bent dan bijna "thuis" maar ik moet nog een aardig eindje dus een kop koffie en waterijsje gaan er wel in Lachen Lachen Groetjes, Mary

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:56

Wat heeft je paardje een leuke naam Knipoog

Haha sorry moest ff Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 09:59

Ja leuke naam he? Knipoog

Soxje schreef:
Is dat waar die Lippizaners staan? Ik ben nu wel stiknieuwsgierig hè Knipoog. We kunnen natuurlijk afspreken! Het liefst op een ochtend, alles behalve dinsdag, woe- en dond. ochtenden. Mag ook aan het begin van de middag als het niet te warm is. Ook in het weekend hoor. Bij de koffietent is een goeie afspreekplek, op de weg terug naar stal kunnen we daar misschien nog wat drinken. Jij bent dan bijna "thuis" maar ik moet nog een aardig eindje dus een kop koffie en waterijsje gaan er wel in Lachen Lachen Groetjes, Mary


Ja klopt bij de Lipizzaners!! Daarnaast. Ze staan in het land van Hendrik Kamping, er is een stalletje bij.
Lijkt me leuk om een keer af te spreken!
Komende week wordt lastig, maar misschien de week voor de TT ergens op een doordeweekse middag?
Anders overleggen we via PB even verder *LOL*

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:43

Jammer dat avalla het nog niet doet, anders was ik graag met je mee gegaan. Want volgens mij is dat redelijk in de buurt van Taarlo. (heb in mijn hoofd waar je zit, maar de kans dat dat klopt is grezien mijn aadrijkskunde kennis niet echt heel groot Tong uitsteken )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 11:48

Klopt hoor, het is direct na het dorpje Balloërveld, dus ook vlakbij de afslag naar Taarlo Heb inderdaad nog aan je gedacht toen ik erlangs reed...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:25

nou das ook wel weer leuk kan je daar lekker rijden met tinka toch?
veel plezier!!