Nog steeds niet hengstig!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Nog steeds niet hengstig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 11:10

Kim staat nu al ruim een week bij de hengst en is nog steeds niet hengstig Boos! Bij de vorige hengstigheid is ze geinsemineerd.Ze had toen 3 (!) eitjes.Helaas is het toen mislukt en was ze dus niet drachtig.Ik dacht toen:ik laat haar deze keer gewoon dekken.Ik had de vorige keer geen vervoer/tijd.Ze had dus vorige week dinsdag/woensdag weer hengstig moeten worden.Aangezien ik haar alleen maandag en anders pas vrijdag kon brengen,heb ik haar dus al voor de hengstigheid gebracht.Toen zeiden ze daar:als ze de vorige keer 3 eitjes had,kan ze een hengstigheid over slaan Bloos (iemand ervaring?)De DA is gister geweest;nog niet hengstig en heeft haar ingespoten.Hopelijk wordt ze nu snel hengstig.DA komt morgen weer terug.Duim,duim


Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:10

Dat was bij Kim ook.Niet drachtig,niet hengstig.Hij zag een heeeel klein eitje,maar dat mocht geen naam hebben.Raar,he.Ik ga nu even bij jou vraag + antwoorden kijken.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:32

Dat zou erg leuk zijn,ja.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 10:21

Uhm..Dakota,Duimen doe je met je handen,niet je duim in je mond hoor Verward Nooit gedaan??Maar in elk geval fijn dat je dat er voor over hebt.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 08:42

Net weer gebeld.Ze is nog steeds niet hengstig.Het schiet niet echt op,hoor.Ik word langzaam wanhopig!!!!!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 23:26

Vanmorgen maar weer gebeld.Ze is nog steeds NIET hengstig.Komt het nog wel??Weet iemand of ze ook een cyclus van 6 ipv 3 weken kan hebben?Dat idee heb ik namelijk.Ik heb van te voren niet gekeken hoe de cyclus liep,omdat ik haar maar soms hengstig zie.Toen ze de laatse keer hengstig was,heb ik haar 6 weken daarvoor wel hengstig gezien,maar 3 weken ervoor niet.Dus misschien is dat het.Dan moet ze komende week hengstig worden.Daar ga ik voorlopig maar vanuit.


Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 21:32

Ik kan het eens voorstellen.Dat is het proberen iig waard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13 en 3 bezoekers