Verslag van m'n 2e privéles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Verslag van m'n 2e privéles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 18:49

Na een paar weken pauze i.v.m. Nicoline haar kreupelheid, ben ik dinsdag weer begonnen met rijden. Volgens de eigenaresse kon dat wel, al liep Nic rechtsvoor nog wat gevoelig. Maar eenmaal erop in de bak liep ze als een trein. Ik moest haar soms zelfs inhouden Clown Omdat ’t zo goed ging, had ik vrijdag m’n instructrice gesmst dat ze vandaag wel weer kon komen…
Vanochtend om half 12 stond ik klaar, stapte erop en begon maar vast met losrijden. Om kwart voor twaalf was ze er nog niet, dus ik begon al te vermoeden dat ze me een smsje gestuurd had ofzo, maar ik had mijn mobiel niet bij me Haha! Een kwartiertje later was m’n instructrice er dan eindelijk en idd. ze had me gesmst *LOL*
Toen gingen we maar aan ‘t werk en Nicoline had er wel zin in, ze vloog zowat vooruit Haha! Leonie (mijn instructrice Knipoog) zei al dat ze beter meewerkte dan bij mijn eerste privéles. Op een gegeven moment begon Nic toch wat te protesteren en door die dikke nek van d’r wilde ‘t even niet meer. Dus ging Leonie er ff op, die had net wat meer kracht, dus Nic liep mooooi Kwijl Daarna ging ik er weer op, gelukkig was ze al wat losser dus ging alles wat soepeler. Morgen zal ze wel spierpijn hebben, maar we gaan gewoon rijden }>
Na de les hebben we ook nog even bij het veulentje gekeken (:O nee, hij heeft nog steeds geen naam, komt vanzelf wel….. Haha!) Hij moest natuurlijk ff showen dat ‘ie hengst was, dus daar vloog hij om mamsie heen, zijwaarts galopperen, bokken, steigeren, niets was hem te gek *LOL* Na een tijdje werd hij moe en ging ‘ie ff rustig staan. Leonie besloot ‘m maar op zijn kont te gaan kriebelen, wat hij nog lekker vond ook Knipoog En toen zei ik wat, hij omkijken *SCHRIK* Plingat is m’n moeder helemaal niet Scheve mond Wegwezûh!!! Wahaha, dat was zooo grappig Haha!:D Hij was echt verontwaardigd *LOL*
Volgende week heb ik weer privéles, dus ik hoop dat ze dan weer zo fijn meewerkt Lachen
En Eef, alweer helemaal blij dat je Nic kan pesten als je bij mij bent? }> Ik zal haar maar vast gaan voorbereiden Schijnheilig Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:49

He Miep, je moet wel een keertje laten weten wanneer je les hebt hoor! Hoe kan ik anders foto's voor je (van jullie) maken! Nu hopen dat ze langer goed blijft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:31

Hé heb je les van Leonie E?
En hoe bevalt dat?? Haha!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:05

Hee, leuk dat het goed ging! Wij hebben gister het veulie nog bewonderd vanaf het pad en ik schold HEM uit voor een merrie..... Mag ik hem woensdag samen met Alie van dichtbij komen bewonderen (als ik kan dan)???

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:18

Ik zie ze nooit lopen als ik er langs rijd... of staan ze aan de kant van de bak? Dan is t logisch dat ik ze niet zie Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 13:21

joyce B"]
He Miep, je moet wel een keertje laten weten wanneer je les hebt hoor! Hoe kan ik anders foto's voor je (van jullie) maken! Nu hopen dat ze langer goed blijft...
[/quote]
Ja, zal ik doen hoor Haha! Zondag heb ik weer les Schijnheilig Knipoog

[quote="Picasso"]
Hé heb je les van Leonie E?
En hoe bevalt dat?? Haha!
[/quote]
Yeah Cool Tong uitsteken 'T bevalt heeeel goed Haha!
[size=4]Alleen Nic vind 't niet zo grappig geloof ik Lips are sealed *LOL*[/size]

[quote="Judibo"]
Wij hebben gister het veulie nog bewonderd vanaf het pad en ik schold HEM uit voor een merrie.....
[/quote]
Ohh, ik zal 't tegen hem zeggen, vind 'ie vast niet leuk }> Haha!

[quote="Judibo schreef:
Mag ik hem woensdag samen met Alie van dichtbij komen bewonderen (als ik kan dan)???

Tuurlijk wel Tong uitsteken