Welke kleuren hebben jullie voor je paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Welke kleuren hebben jullie voor je paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:50

Haha! Voor Fabie heb ik natuurlijk niet alle spullen die jullie hebben voor je eigen beesie, want het is niet mijn paard, maar een manegepaard, maar ik heb voor haar wel een zweetdek en een halster + touw gekocht Schijnheilig
Kan ik dan later mooi gebruiken voor me eigen beestje! Cool

Ze is een koffievos en ik heb alle spullen voor haar in het geel gekocht! Haha!

Wat voor kleuren hebben jullie voor de spullen van je paard?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:53

M'n vorige was zwart, dus die had kobaltblauwe spullen. Rowan is een mooie roodbruine waar ik vooral groen voor heb, en hier en daar wat donkerrood.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:56

Nico heeft winterdeken/halster/touw/sjabrak in groen, halster/touw/sjabrak in grijs, halster/touw/sjabrak/vliegennetje in bruin/beige, regendeken/vliegennetje/sjabrak in blauw. En verder nog losse spullen.

Genoeg Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Nintu op 15-06-03 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:56

wowie! zwart met kobaltblauw lijkt me echt supermooi staan! heb je daar foto's van?? Haha!:D:D

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:03

mijn schimmeltje heeft een rood hoofdstel en rode dekjes.
mijn bruine heeft een groen hoofdstel en groene dekjes.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:08

Toscar heeft heel veel donkerblauw, is niet zo snel vies Knipoog
*nouja, wel vies, maar minder erg te zien als babyblauw wat ik uper vind Kwijl *
Tos met zijn babyblauwe halster is zo Kwijl

Maar zijn bordeauxrode dekjes staat ook chique vind ik... net zoals het donkerbruin...
ik vind bij Tos donkerblauw, babyblauw, bordeaurood, en bruin mooi staan...
en in die kleuren heb ik eigenlijk alles...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:09

Soraya is koffievos en voor haar heb ik zwart en bordeauxrood.
Bolivia is vos en voor haar had ik donkergroen.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:14

Ik heb (nog) geen eigen pony, maar heb voor op de manege:
blauw halster, zwart halstertouw, babyblauwe bandages, babyblauw zadeldoek.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:14

Magic is een vos en daar vind ik lang niet alle kleuren mooi bij. Rood bijvoorbeeld Misselijk (niet bij haar kleur vos dan, want ook die verschillen)

Meeste spullen heb ik in het donker blauw, maar ook wat grijs en donkergroen en zwart. Oh en niet te vergeten: wit/zwart voor de wedstrijden Lachen

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:49

Tinka is ook zwart (in de zomer meer donkerbruin Scheve mond ) maar dan lijkt kobalt blauw me ook mooi! Ik heb een babyblauw halster (errug mooi) en geel/wit/groen/blauw-geel shabrakjes. Rood staat haar ook heel gaaf. Bij zwart staat heel veel mooi, vooral dat felle of dat baby-blauw,roze en lila Haha! .

Party!!
Laatst bijgewerkt door SweetTinka op 15-06-03 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:49

Ik heb voor mijn paarden ook verschillende kleuren!! haha maar dat is meer om het makkelijker te maken voor mijzelf en degenen wie mijn paarden rijden, aangezien ik nogal een sloddervos ben met spullen en dan is het echt van 'ik heb hier een halster, van wie is ie ook alweer?' haha, dus nu heeft alles ze eigen kleur!! Haha!.

Smoke is een schimmel, voor hem heb ik zwart gekozen, vind ik super bij zijn kleur en vacht staan!!! Voor Frost heb ik rood, zij is bont, maar met veel bruin. Op zich kunnen alle kleuren wel bij haar. Zoortje heeft grijs, zij zelf is donkerbruin. Op zich niet de mooiste kleur bij haar... Nomi heeft blauw, zij zelf is bruin en ik vind het haar wel erg mooi staan. En Nico heeft wit natuurlijk Lachen staat prachtig bij zijn zwarte kleur!! Lachen Straks heb ik dus een hoop witte spullen over, aangezien Nico al zo goed als verkocht is... Boos!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:51

ik ben voor Mazzel (bruin, zwarte benen, manen en staart) ook alles in baby-blauw aan het sparen.
Volgend jaar voor Shakyra (bont met veel wit) wil ik iets van lichtbruin/donkerbruin of rood

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:01

Ik heb een schimmelje dus kan ik niet alle kleuren doen natuurlijk vind ik maarre ik heb een zwart zadel, 2 zwarte hoodstellen, 1 blauw onderlegt en 1 wit onderlegt
een babyblue halster + touw, een zwart leer halster

een stuk of 10 dekjes met de kleurn ; babyblue, paars, kobalt blauw, zwart, bordeaux rood, blauw geruit, gebroken wit met rood !

oja een donkerblauw met lichtblauwe winterdeken zelfde in een zomer en zweetdeken! dus eigenlijk heel veel blauw en dat staat hem echt geweldig!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:29

Ik heb eigenlijk bijna alle kleurtje van de regenboog (ik hou van overdrijven Knipoog ) Ik heb een echte dekjes tik
Maar voor wedstrijden ben ik helemaal in het zwart met een zilver randje

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:36

Ik heb tegenwoordig veel bruin en beige.. staat altijd en vind het nog sjiek ook Lachen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:58

bruin en beige rulen Tong uitsteken

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:06

Ik heb een zwarte Fries en ik heb alles in kobalt blauw voor hem en bordeaux rood en zwart/grijs.
Gr.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:10

mijn paard is voskleurig...en ik gebruik de kleur bordeaux-rood,en baby-blauw(ijsblauw?)..en mn zadel en hoofdstel gewoon zwart...Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:11

Oef ik geloof dat ik wel erg veel heb. Jo is bruin met zwarte manen benen en staart. Ik heb donker blauw, beige,kobalt blauw,groen,creme, Bruin/blauw geruit en sinds kort (nog niet gebruikt) Roze! O ja ook nog wit. We houden gewoon van veel afwissling!! En ook nog geel ( beetje oker)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:20

Voor mijn verzorgpony (is een zwarte) heb ik een zwart hoofdstel en zadel, groen dekje.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 07:46

Yorghos is zwartbont en daarbij vind ik niet alle kleuren leuk. Mijn halster en touw zijn bordeauxrood, chabraks had ik in donkergroen en bordeauxrood en mijn dekens zijn donkerblauw en geel met motief.
Wisselt dus nogal. Ik koop wat past, en vaak tweedehands, dus ben niet altijd even kiesk(l)eurig.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:25

Alles is Zwart of Grijs of een combinatie van beide, op een paar dingen na maar die zijn in de Spaanse kleuren Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:32

Bruin, zwart en grijs vind ik het mooiste

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:54

Het meeste wit en zwart. Dat vind ik het mooiste op een zwart paard. WIt dekje, wit singelbontje, wit bontje, en zwarte beenbescherming (een hoofdstel).

Verder heb ik een blauw met geel zweet deken, en een geel dekje. We hebben nog een hele collectie dekjes in alle kleuren en maten, maar die gebruik ik nooit.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:54

Donkergroen, mosgroen, donkerblauw, ijsblauw, wit, creme, beige, roestbruin, donkerbruin, goud, donkergrijs, lichtgrijs, zwart, multicolor.
Eigenlijk heb ik alle kleuren die ik mooi vind, zag alleen vorige week ergens een nieuwe kleur van Kavalkade, soort van rookblauw, erg mooi. Die komt er dus ook nog wel denk ik Tong uitsteken
Heeel donker aubergine paars is ook nog mooi.
Rood, geel, bordeaux, rose, kobaltblauw vind ik allemaal lelijk en die wil ik dus echt niet hebben.