aangehouden door politie!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 23:13

nouja aangehouden....ze reden me bijna vast achterop mijn wagentje *LOL* *LOL*
het was al bijna donker en we moesten nog geen 50 meter tot we bij stal waren en toen reed de politie mij bijna aan omdat ze me niet zagen!!!dus toen werd ik gewezen op het feit dat ik wel reflectoren erop mocht zetten Haha!
ik had niet eens de -verplichte-driehoek achterop*stoute sanderijn*maar idd ik had zelf al tegen teun onderweg gezegd:ik mag wel al lampjes gaan aanschaffen en prompt rijd me de politie me achterop*oops*maar goed ik kreeg geen bekeuring Haha! Haha!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:16

sjee das mazzel zeg Haha!
idd toch maar lampjes aanschaffen Knipoog
toedeledoki
gillian

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:17

ja, gewoon je sharmes in de streid gooien en je bent zo weer weg...hahaaha, ik ben ook wel eens aangehouden(met de fiets dan)maar nooit boete gehad..

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:25

oeps foutje!
errug is dat he dat het nu alweer snel donker wordt... ging gister lot terug berengen en het was gewoon donker moest ik alleen in het donker daar door het bos....
heb stiekem het hele stuk in galop gedaan... bah! Bij de wei stond karin gelukkig al met de auto

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:30

*foei Sanderijn* maar gelukkig dat je geen bekeuring hebt gekregen, en dat ze niet echt bij je achterop zaten, dan was het nog minder geweest enk ik zo Party!!

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:31

Dat wordt investeren in lampjes Sanderijn. Let goed op, er is rommel in de handel voor veel geld en goed spul voor een prikkie.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 23:35

haha ja ik weet het,*tikt zihzelf op de vingers*
maar ik ga fietslampjes voor op een mountainbike kopen Haha! Haha!
doe ik die witte aan het lamoen(of aan de oogkleppen hihihi)en de rode achterop *LOL* *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:02

*LOL* Ik zie Tink al rondlopen met lampjes aan haar oogkleppen! Kun je niet een zwaailicht tussen haar oren binden?

Verpichte driehoek?? Schijnheilig Weten Isolda en ik niets van!

Ik heb trouwens wel reflectoren achter op de wagen en ik heb van die reflecterende beenlap-dingen.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:32

Ik heb voor het buitenrijden als het donker is van de lampjes die je op je fiets kunt 'klikken' (met een klemmetje aan de achterkant. De witte klem ik dan op de frontriem, de rode (met wat meer moeite) aan de achterkant van het zadel, maar die zijn natuurlijk ook op de achterkant van de wagen te bevestigen. Kosten iets van 17 gulden per stuk en de batterijen gaan ook een vrij lange tijd mee.
Ideaal Haha!