avondje Sanderijn en tink voor de kar

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

avondje Sanderijn en tink voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 11:23

Gisteravond was ik even samen met mijn vriend naar Sanderijn gehopt.
Ze belde me de avond er voor en ben toen meteen de volgende dag naar haar toe gekomen...

We gingen er rond 5 uur heen dus je kon wel raden dat we continu in de file stonden.. op een gegeven moment belde Sanderijn ons op of we het wel een beetje konden vinden.. maar we waren al in de buurt en toen we bij haar waren gingen we meteen naar Tink... Anders werd het veel te laat omdat wij ook weer terug naar huis moesten.

Ik had een leuke opmerking dat Tink een andere kleur had gekregen... alleen toen deed San mij erg pesten... Er stond namelijk nog een pony naast tink in de wei dus san vertelde dat tink helemaal zwart was geworden. Was niet lief... Huilen Knipoog

Nadat we even gepoetst hadden zette Sanderijn tink voor de kar... In het begin zaten san en Ferry(mijn vriend) voorop en ik achterop...
Naderhand stopte Sanderijn en mocht ik ook een stukje mennen..

Dat is wel e v en wat anders dan paardrijden... heel apart en heeeeeel erg leuk... Tink is zo een brave pony...

Na een klein ritje gingen we weer terug en hebben we haar wat naverzorgd en op stal gezet..

Toen zijnwe weer naar haar huis gegaan en hebben wat broodjes gegeten en de video van haar vakantie gekeken.
Rond half 10 gingen we weer naar huis en elkaar bedankt.

Was weer supertof om Sanderijn te zien....
En San zoals je weet ben ik er altijd voor je.... that's what friends are for!!! Lovers

Hier kan je de foto's zien [ITP] superstoere tinkie van Sanderijn.. en voor de kar.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)



tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 18:29

voor jou altijd san Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Lalladidoo, laura22, Poety, tienus63, xdesix en 46 bezoekers