7 jaar geleden zei hij het al en gister weer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

7 jaar geleden zei hij het al en gister weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 12:57

maar........hij was bang dat ik naast mijn schoenen ging lopen!
gister had ik oefenparcours van mijn springinstructeur(nationale springruiter) eerst 1.10(M) en daarna 1.20(Z) had nog nooit echte 1.20 parcoursen gesprongen en wilde het nu wel eens proberen aangezien ik strax het Z in wil! ja heb ooit ene Z barrage gereden(foutloos)
maarja 1.10 parcours ging super!!!!!!!! echt top! helemaal foutloos!
maar 1.20 ging dus niet! kom ik niet uit! dan stopt hij! das natuurlijk logisch, maar we zaten er niet lekker in!.....de sprongen die hij sprong gingen overigens super! hij heeft het laatste half jaar nog nooit zo gesprongen! springt er nog een end overheen...en dan was het zelfs nog zwaar zand ook!
helaas ging het 1.20 een beetje mis! maarja de volgende x.... we hebben het netjes afgemaakt met wat sprongetjes.....
bij het inspringen was ik samen met een clubgenoojte die L springt bij de paarden en wij gingen samen een steil springen....de vader van dat meisje(tevens bestuurslid) vond het wel erggggg hoog voor mij! en ik zeggen, neehoor ik spring hem gewoon! nou ging toppie, vloog er zo over heen! meisje op het paard gooide alles om! en ik zeggen dat het iets op 1.10 stond! Haha! en die vader...nou d8 het niet! staat veel hoger! dus hij ging het opmeten! en het duurde wel erg lang...en toen zei die.....hij staat op 1.20 onegveer! Haha! oh oke! maar die meiden die er ook reden zeiden allemaal...oh nou het lijkt veel hoger Verward Tong uitsteken
wat bleek nu....hij stond ruim op 1.25 Knipoog haha zag ik er echt niet in! maar hij durfde het niet te zeggen tegen mij! Clown
me vader zei het namelijk tegen mij...
maar oke vertelde mijn springinstructeur dat ik sinds 3 maand weer wedstrijd had en in Venhuizen dat ik 2x 1e was...dat ie lekker sprong maar dat ie in Den Helder waar het super laag stond wel 5 balken eraf had!
zegt ie:
jouw pony moet het van de hoogte hebben...als het te laag is, doet ie maar wat! let ie niet goed op! }> rare pony zeg! Tong uitsteken maar oke.....ik zat al te geinen dat het Z ook nooit wat werd en aangezien L ook nix is(balkengooier) moest ik maar eeuwig M blijven haha

maar later vroeg me pa ff lollig aan hem: nou wordt het nog wat met mijn dochter(me pa had natuurlijk gezien dat het Z parcours niet zo denderend ging) en toen zei die(dat ie dat nog weet):

aan het begin dat jij les van mij kreeg(7 jaar geleden) toen zei ik het..jij zal het ooit nog eens ver schoppen in de springsport!!
Haha!
Haha!
vond het wel leuk om te horen! mijn pa vroeg namelijk of ik wel ene springpaard waard was! hij vond van wel!
maarja we zullen zien hoor! tis maar een hobby....waar ik heel erg ana verslaafd ben Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:38

altijd leuk zulke complimentjes!!!!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:42

dat is zeker leuk Haha!

wat knap he 1,25!! doe het je niet zomaar na hoor

en dat Z parcours lukt je ook echt wel
t kwam nu even niet uit
maar zat je gewoon niet te veel na te denken bij dat 'Z'
dat beest van jou is super (zeker papieren van hier tot tokio Knipoog) en jij kan het ook wel
die Z lukt wel, ik heb vertrouwen in jullie!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 17:19

haha ja dat papier doet het hem?! had je al bedacht wat de vader zou kunnen zijn...en wat uberhaupt het ras was?! hihi vond het wel grappig dat je daar toen mee aankwam!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:38

Ik zal het even checken...Tong uitsteken Schijnheilig


Ik weet zeker dat het Z ook gaat lukken hoor tab

Sommige mensen onthouden alles...Dacht dat ik een idioot goed geheugen had, maar het valt nog best mee Knipoog
Je dacht trouwens toch niet dat hij tegen klanten ging zeggen dat ze geen nieuw paard moeten kopen Tong uitsteken Dat schiet natuurlijk niet op, dan houd je niets over Knipoog *LOL*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:41

wowie wat een hoogtes zeg, ik doe het je echt niet na
en ik vind het super goed van je hoor
Wel leuk dat hij zich nog kon herinneren wat hij 7
jaar geleden tegen je gezegd heeft Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 10:21

haha ik mocht er zelfs nog 10cm bij rekenen aangezien het super zwaar zand was....dusja dan kom je rond de 1.35!!!!!! schrik me rot als ik die cijfertjes zie haha! maar geeft wel een cool gevoel!!!!
maar ik les niet meer bij hans he!? ja oefenparcoursen! meer niet! of ik moet naar HHW gaan. maar zou ook eigenlijk geen ander meer willen!
heb nu miranda, daar kan ik nog wel mee leven! maar niet anders!
wil hans gewoon weer terug!
je had hem moeten horen hoe hij over zijn zoontje sprak! echt schattig!!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:55

Hahaha erg he die paarden die iets laags gewoon omver gooien omdat het ver beneden hun stand is

Maar zulke complimenten maken dan wel mooi even je dag Pling

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:00

Daar heb je gelijk in Tab... Dan is het vast echt waar *LOL* (twijfelde ik trouwens ook niet aan hoor Haha! )

Zijn zoontje is ook heel schattig hoor Lachen Ik hou helemaal niet van kleine kinderen, maar zelfs ik vind hem lief Haha!

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:11

Hoog man! Goed van jullie...! Altijd leuk om te horen natuurlijk Haha!

Lautjuhzz

Berichten: 58
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:44

wooh dat is echt heel hoog jah! errug knap van jullie ik doe het niet na!! Haha!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:49

hahahah dat ken ik! als er een steiltje van 40/50 cm staat draaft jewel er gewoon overheen hij kijkt niet eens!staat er 1.40m dan gaat ie pas zn best doen!rare beesten zijn het!