Auh mijn hand morgen maar even naar de EHBO

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Auh mijn hand morgen maar even naar de EHBO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 23:39

Nou het is echt weer vrijdag de 13de. Geloofde er nooit in maar nu dus wel. Was met 2 vriendinnen bij Sam. Hartstikke gezellig ik zat samen met ze op de grond in de bak. Sam kwam af en toe tegen me aan liggen Lovers . We hadden de grootste lol. En toen ging het dus mis. Sam liep langs wreef zich tegen me aan en liet zichvallen probeerde hem bij me weg te duwen maar daardoor liet hij zich vallen. Hierbij stond hij op mijn hand toen liet hij zich dus verder vallen zodat zijn hoef schuin op mijn hand stond. Aah wat een pijn ik bleef nog heel rustig. Toen ik een brul gaf was hij ook zo van me hand af. Gelijk hand in koud water gehouden. Maar ga morgen toch maar naar de eerste hulp. Waar je duim zeg maar aan je hand zit is het helemaal dik dus bewegen gaat niet meer zo goed. Heb me moeder laten voelen maar het lijkt net of er iets verschoven is. kan het niet goed uitleggen. Baal ontzettend. Weet ook niet hoe ik bij het ziekenhius moet komen want me moeder heeft nte sind een dag haar voet gebroken. Bedankt voor het aanhoren moest het even kwijt .
Groetjes Syl

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:35

Auwww.Straks zitten jullie samen in het gips.Hij heeft zeker geen ijzers??Of wel.Dan was het volgens mij behoorlijk kapot geweest.Sterkte bij de EHBO morgen.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:36

jemie das dubbelop balen dus. zou gewoon met taxi naar ziekenhuis gaan hoor als je twijfelt.
sterkte. groetjes mjet

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:41

He, bah. Balen zeg. Maar wel zo verstandig om even een foto te laten maken. Desnoods met een taxi of met de bus even langs de EHBO.
Succes.

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 12:46

Nou ben net even geweest. Me hand is niet gebroken maar zwaar gekneusd. Je zag die dokter echt kijken van een paard op je hand . Hij heeft er een dikke laag verband om gedaan het ziet er niet uit. Maar dan had het stevigheid en was het minderpijnlijk. Het is geukkig goed afgelopen. Bedankt voor jullie reacties. Groetjes Syl

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:34

Heb jij even geluk gehad dat dat het enige is wat je aan je hand hebt, ik heb ook een paard op mijn rechter hand gehad en ik had hiermee een open breuk opgelopen aan mijn hand waaraan ik 4x geopereed ben geweest. Een pijnlijke zaak een paard op je hand krijgen.