Hebben jullie ook een ECHTE vrijdag de 13de gehad?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Hebben jullie ook een ECHTE vrijdag de 13de gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 23:08

Ik wel!

Het begon vanmorgen om half 6 al, ik werd namelijk om 10 over half 6 wakker, terwijl ik om half 6 al op het verdeelpunt van mijn krantenwijk moest zijn. En we moesten de kranten nog insteken ook, dus ik was al helemaal lekker laat

Eindelijk mijn kranten ingestoken, probeer ik ze in mijn fiets te doen, lukt dat amper

dus ik naar mijn wijk gefietst, wil ik mijn fiets weg zetten! VALT MIJN FIETS OM! ALLE KRANTEN OVER DE STRAAT! daar dus ook weer extra tijd aan kwijt.

Toen ik klaar was was ik echt kei moe, maar goed, ik moest gelijk weer naar school. Ik wilde eigenlijk thuis blijven die dag, ik voelde me zo poedersuiker, maar goed, ik moest en zou naar school van papa. Vandaag niet naar school, is dan morgen ook niet paardrijden. OK DAN GA IK WEL NAAR SCHOOL! had ik beter niet kunnen doen

Eerste uur wiskunde, ik nog steeds hartstikke moe, dus ik geen zin om te werken. bovendien loopt het thuis niet helemaal hondert procent de laatste tijd, wil ik verder niet echt op in gaan, maar daardoor kan ik me dus heel slecht concentreren. En heb het woensdag ook nog uitgemaakt met mijn vriend waar ik erg over in mijn maag zit. Dus vandaag was het al helemaal raak met de anticoncentratie, wat ik ook las, ik nam het dus echt niet in me op! Dus ik niet opletten in de les, en zit dus een beetje voor me uit te staren, begint die vent tegen me aan te zeuren... dat ik aan het werk moet bla bla bla, waar ik dus weer shaggie van werd, geef niet vaak een grote mond tegen leraren, maar ik kon het ff niet hebben. Dus ruzie met die vent, GRRRRRRR Die ben ik op een gegeven moment gewoon gaan negeren.... ik kon het ff niet meer hoor...

2de uur frans, weer zo'n zelfde verhaal, we hadden oefen tekst ik kon me daar dus echt niet op concetreren, en gaf het na een minuut of tien gewoon op. MOET IK DE GANG OP! GRRR! dus ik zit rustig op de gang, komt mevrouw hean langs, mijn coordinator.... ja en wat doe je hier op de gang! Ja ben eruit gezet Boos! Begon ze weer helemaal tegen me aan te zeuren, dus naast ruzie met leraar frans nu ook ruzie met coordinator.

STIK ERIN! was mijn antwoord toen Lips are sealed Niet zo'n slimme actie, coordinator over de zeik. Maar goed, 2 TUSSEN UREN GEHAD!! Gaaaap GAAP Gaaaap

daarna scheikunde, gelukkig doet die vent nooit zo moeilijk, maar zo'n joch wel, grrr rot jong, zat allemaal te zeiken over dat ik niet op zit te letten etc. WAAR BEMOEID DIE GOZER ZICH MEE!

Maar goed, toen had ik nederlands, van mijn mentor! Misselijk wel een aardige vent verder hoor, maar ik had vandaag dus echt de pest in.

KREEG IK IN DIE STOMME LES NOG EENS VERSCHRIKKELIJK DE HIK OOK! En twee van die jongens achter mij allemaal lachen, en na een tijdje nicole achter mij ook. Het was ook gewoon echt hilarisch, maar goed, ik kreeg die mentor dus over me heen. Kreeg ik de schuld van de onrust! Ik probeerde nog te zeggen dat ik de hik had, maar nee hij wilde niet luisteren. Als ik dan toch zo nodig moest praten, dan kon ik die bladzijde wel even oplezen!!! Lips are sealed controleerbaar feit HIK, een controleerbaar feit is dat HIK! nou goed, YOU GET THE POINT!

Toen had die vent dus al door wat er aan de hand was GELUKKIG! De hele klas lag trouwens wel in een deuk intussen. Krijg ik aan het einde van de les, die stomme vent nog over me heen, ja en waarom dit bij mevrouw hean en mevrouw kalthof (frans) en dit. Ok, ik geprobeerd rustig te blijven... en uitgelegd wat er dus was, dat van thuis dat weet hij, dus hij geloofde me best snel en zou het aan de coordinator uitleggen.... Schijnheilig

Kon ik mijn foto's voor een schoolproject ophalen! ZIJN DE STOMME FOTO'S ER NOG STEEDS NIET BIJ DE KRUITVAT! die zouden er dinsdag al moeten zijn, sorry mevrouw, ze zijn er MISSCHIEN! morgen, en anders moet u dinsdag even komen kijken. Ik heb die foto's nodig voor een kei groot werkstuk, die moet ik woensdag inleveren, DAT RED IK NOOIT!

Kan ik thuis ook nog eens alle klusjes opknappen, omdat iedereen vind dat ikd e fitste ben. IK BEN ANDERS OOK KEI MOE HOOR!

Nou goed, dit was weer eens een echte vrijdag de 13de, ik ga maar snel te bed, voordat er nog meer ongelukken gebeuren...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:11

Mijn vrijdag de 13e begon op zich best goed. Kreeg te horen dat ik een 7,2 had voor mn tentamen biochemie Haha! Daarna lekker thuis niets gedaan, en aan t eind van de middag had ik les met een van mn bijrijdpaarden. Die moest zonodig even lekker bokken en de andere kant opschieten zodat ik er ongeveer bijna naast lag *maar lekker niet helemaal, 1-0 voor Maaike Haha! *
Maar mijn vrijdag de 13e was best ok Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:13

Mijn dag was best wel goed, heel normaal eigenlijk. Maar goed ik ben ook niet bijgelovig Haha! . Ik ben zelfs op vrijdag de 13-de getrouwd en ben dit jaar al 10 jaar gelukkig met mijn mannetje. Lovers

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:15

aaaaaah t zit je ook niet veel mee he!
Kom morgen maar lekker weer naar de manege en dan ben je vast wel weer blij! (ben ik er weer haha en ik ben zo gek dat ik wel vrolijk word)
En lekker fototjes maken met je DIGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn dag was ook niet super, geen slechte dingen (alleen een 6 voor natuurkunde) maar gewoon te moe voor veel dingen, het zelfde als jou ongeveer en ik oet nog zoveeeel doen!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:36

Ik had nergens last van Haha! Was lekker vrij en was half 12 wakker Slapen en ben wezen zwemmen en ben niet verzopen Haha! Knipoog 's avonds feestje niks aan de hand Knipoog Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:54

nou mijn dag was ook nie alles hoor ingrid....we hadde sprotdag :'(....helemaal niet zin in .... veelste warm ...niemad deed mee....de jongens warewn strond bezopen en stoned....nou fatastische klas hebbe we hoor....k ruzie gehad mee alles jongens....noui ging fantastisch dus nie

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:46

Mijn vrijdag de 13e is gelukkig een gewone dag gebleven. Normaal gesproken ben ik ook niet zo bijgelovig, maar nu Yorghos zo ziek is...
Het gaat gelukkig niet slechter met hem en daarom was mijn dag al goed.

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:06

nouja ik heb normala niks met vrijdag 13,
maar nu is nono dus nogal ziek
dus Boos! huil huil
stom stom stom

Leandra

Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:33

Dezvrijdag de dertiende was er bij mij niets aan de hand, maar heb wel anders gehad. Vrijdag 13 september: Ik reed in de middag met mn moeder auto over een vrij smalle weg, vloog er een duif voor mn auto, kon hem nog net ontwijken, 's avonds kwam ik van mn vriend, ben ik geschrokken van een tegenligger en uitgeweken: Tegen een stilstaande auto ! Niet slim, maar gelukkig niets aan over gehouden. Sindsdien ben ik wel wat voorzichtiger geworden op vrijdag de dertiende

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:44

Ik had een gezellige dag, ik was zelfs voor het eerst alleen met Tinka naar buiten gegaan en ze was megalief Haha!. Maargoed ik ben ook niet bijgelovig... (al is zo'n dag best eng haha). Vaak als je steeds denkt dat er op vrijdag de 13de wat mis gaat, gebeurd het ook. Maar op andere dagen gaat net zo goed wat mis, soms zelfs erger. *LOL*

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 15:25

vrijdag de 13de ben ik naar six flags geweest Hyper!
was helemaal niet druk Verward Verward
overal in geweest en geen wacht rijen, en natuurlijk erg mooi weer...
heerlijk dagje Lachen

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:35

Nou, mijn SO Natuurkunde was een ramp Boos! maar voor de rest heb ik nergens last van gehad.

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:42

Bij mij is vrijdag de 13de eigenlijk redelijk goed verlopen..
Ik naar school voor proefwerken daarna ging ik rijden... paardje was heeeeeeel lief...*LOL* en vandaag werd me 'eigen' paardje gekeurd die dus morgen komt.. maar ze zouden rond 4 uur bellen.. dus ik zat daar in spanning te wachten... gaat om 22.30 uur!!! pas de telefoon... maar wel met goed nieuw... ZE WAS GOEDGEKEURD... toen kon mijn dag niet meer stuk...Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:55

Geen vrijdag de 13de maar wel zaterdag de 14de! Kreeg trap van een paard (lief paard trouwens, sloeg ff een mug weg) ik knalde 8terover tegen de schuurdeur aan en toen werd het zwart voor m'n ogen. M'n hele bovenarm is nu bont en blauw.......

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:40

ik heb nergens last van gehad!! eerder van zondag de 15e want ik ben ziek

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:49

mijn dag begon normaal
totdat ik bij mijn paardje kwam
die had kennelijk haar hoofd gestoten
en de strepen bloed liepen van tot het puntje van haar neus.
stond ze dan met een gat in haar hoofd..
lang leve vrijdag de 13e