Udinde aan de fles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 17:18

Ja, Udinde is aan de fles gegaan nu. Geen melk maar water, kraanwater en ze vind het heeeerlijk!

*LOL* Ik was gaan rijden, samen met Isolda naar het strand. Daar kwamen we weer gauw van terug, want dat was echt niet fijn! Het was op het strand nog warmer als in de wei leek het wel! Er waren zelfs geen golven in de zee. Boos!

Toen ik terug kwam Isolda lekker afgesponst met water uit de pomp, ze vond het heerlijk!
Iedereen los gelaten en ik was in het gras gaan zitten om watwater te drinken. Ik had een fles meegenomen.
Komt die kleine gek mij de fles afpakken. Ze zoog eraan als aan de tepel en later trok ze haar mond scheef, kon ik het er zo in gieten!
Ze liep me overal achteraan, zolang ik de fles maar vulde, ze vond het helemaal het einde!

Later hebben we ook nog even gespeeld met veel water uit de pomp. Ze vond het helemaal niet eng, heb water over haar hele lichaampje gegoten. Lekker koud!

Het is weer een heerlijk interessant verhaal, maar dit is weer zo'n moment dat ik bijzonder Lovers ben!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:23

ah lief.lijkt me zo leuk jullie eens echt te kunnen bewonderen......
maar ik heb de hele dag niks gedaan hoor.maar een beetje genixt in huis.veeels te warm.ik ga strakkies rijden met tink als het is afgekoeld.........

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:14

geweldig is dat he met je kleine meid met water spelen.
Voel je je zelf soms ook nog zo kind.
had ik gister ook met lottie ik ging 'm alleen maar even afsponzen en dat eindigd op een natte knuffelpartij Lovers

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 18:17

Hahaha, dat zeg je goed, ik voelde me idd een kind.
Het is heerlijk om zo met je paardje te spelen! Ik was zelf ook aardig vochtig geworden *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:39

ja als je met paarden bezig bent ben je net een kind. wat leuk dat undinde het zo leuk vond ik snap dat je op zon momenten Lovers bent en wij vinden et heel leuk om je verhalen te horen hoor!