Gisteren toch nog even gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Gisteren toch nog even gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 17:45

Hoi,

Nou, Lennon staat nu dus in Rockanje en ik ben 33 weken zwanger. Maar gisteren kon ik dus een heel gaaf western zadel van iemand overnemen Pling . Nog spiksplinternieuw en die moest ik meteen even passen. Hij stond hem echt super gaaf. Nou ja........... eigenlijk moet je dan ook weten hoe het zit, dus ik erop Haha! .
Het ging gewoon nog, hihiihi, alleen met afstijgen kwam ik eigenlijk teveel met mijn buik tegen het zadel Tong uitsteken

Lennon gaat altijd meteen aan de wandel zodra ik zit en gisteren dus ook, dus ik dacht, ja........ik blijf lekker zitten enzo zijn we gisteren toch een stukje buiten wezen rijden met ons western zadel en hoofdstelletje Lachen .
Natuurlijk voelde ik al vrij snel in mijn buik, dat het iets teveel voor me was (kan je het voorstellen, alleen maar stappen Scheve mond ).

Ik heb er echt van genoten, ik had alweer 2 weken niet gereden en ik moet nog minimaal 12 weken Huilen wachten voor ik weer kan beginnen.

Morgen ga ik denk ik het toch weer een keer proberen. Doei ik gewoon mijn buikband om, misschien geeft dat wat extra steun in mijn buik Knipoog


Groetjessssssssssssss Nair

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:48

klinkt erg leuk, maar doe je wel voorzichtig?
*voelt zich net een bezorgde moeder*

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:50

Gaaf joh,ik kom wel een keertje naar lennon kijken,stuur jij nog foto's van hem naar mij toe voor je profiel?

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:51

Ik weet hoe je voelt ik heb de dag voor mijn bevalling zelfs nog even op mijn pony gezeten, gewoon om even te voelen hoe het ook alweer was.Zolang je buik nog niet echt in de weg zit en jij je erlekker bij voelt. Ik neem aan dat je heus wel weet wat je doet toch, lekker van genieten!!

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 20:36

Hoi,

Net wat je zegt, iedereen vindt het eigenlijk wel eng. Mijn vriend is er ondertussen wel vertrouwd mee geraakt. Ik stap ook alleen nog maar, maar het is gewoon dat gevoel van ik heb even gereden.
Straks na de bevalling zal ik echt een paar weken niet kunnen rijden Tong uitsteken

Lennon is ook echt lief voor me. Sinds ik zwanger bent zet hij geen stap verkeert, is natuurlijk ook wel makkelijk, want ik verlang ook niks van hem Haha!

NOu, groetjesssssssssss