donkel de prestige word in gent opgegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

donkel de prestige word in gent opgegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 10:34

ik heb zonet het nieuws gekregen, ze kunnen er niks meer aandoen maar ze hadden wel nog wat anders. We konden het nog proberen op een wei of op een aarden bak, geen beton, hij moet 24 uur bewaking hebben en zoveel mogelijk rechtgezet worden + gestrekt worden, dan waren de vooruitzichten nog positief, dus daar gaan we nu mee aan de slag.
het klinkt makkelijk maar dta is het neit hoor, 24 uur er iemand bij zien te krijgen want je moet met zijn tweeen zijn want alleen krijg je hem niet recht aangezien ie nog teveel op je aanleunt en je zelf de benen moet strekken maar we gaan ervoor, er zou over twee weken beterschap moeten zijn, vanavond gaan we hem halen en maandag vertrek ik richting belgie, dus mijn mannetje zal mijn 1 week moeten missen en dan een weekend thuyis en dan weer 1 week en ga zo maar verder tot we het achter de rug hebben.... maar we houden moed!!!

als je een foto van hem wil zien meot je kijken op foto van donkel de prestige maar iets onderaan staan ze aangezien iemand anders ze er opgezet heeft!!!!!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:48

Jeetje joh.
We houden moed en duimen verder voor je hoor!
Veel succes, en hou je taai!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 12:19

dank je meavey, ik zal het nodig hebben want van het heen en weer gereis voor mijn ben ik al flink uitgeput geraakt, maar goed, we ggaan verder

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:22

Jeetje, veel sterkte ik hoop dat al de moeite zal lonen!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 12:27

ja dat hopen wij ook maar het is neit anders en mocht het niet lonen weten wij dat we er echt alles aan gedaan hebben, ik moet wel 2 weken van huis af en daar zie ik erg tegenop maar ja, als ik aan donkel denk heb ik het er erg voor over.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:37

Jeetje wat een ellende. Niet opgeven hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Ach gut Sterkte!!