Ben gelukkig, paardje leeft!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Ben gelukkig, paardje leeft!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 23:01

Een tijdje geleden was een verzorgshet van mij verkocht. En ik was eigenlijk er van overtuigd dat hij naar de slacht was, maar nee twee dagen geleden ging ik naar mn pony en in de wei ernaast stond jamey!
Ben nu echt gelukkig, hij zag er niet eens slecht uit (behalve zn hoeven), maar hij kwam vrolijk aangedraaft en herkende me nog een beetje! Maar goed hij leeft nog en dat is het belangrijkste.
Een dag later nog een pluspuntje, ik heb dus een aantal verzorgpony's maar helaas gaat de gemeente er bouwen dus worden ze verkocht, 2 gaan naar hun (oude) baasje en de andere naar de markt. Op zich zijn het lieve en mooie pony's dus ik verwacht niet dat ze snel naar de slacht oid verkocht worden, behalve van 1tje, het is een hele lieve pony, maar daarvoor moet je een hoop geduld hebben en hem beter kennen.
Ik had eerlijk gezegd weinig hoop voor hem. Zijn exverzorgster was zn beste maatje, maar helaas die mocht geen pony van haar ouders.
Tenminste tot gister, als ze zelf alles betaalt mag ze hem kopen, als alles lukt met de stalling wordt hij dus van haar Pling , ik ben echt wel blij.

Waarschijnlijk was dit nogal een vaag berichtje, maar goed ik moest even kwijt hoe blij ik ben.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:25

ja lijkt me echt leuk om er achter tekomen dat die pony nog leeft
en ik hoop ook dat die andere pony gekocht kan worden door zijn exverzrogster!!!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:32

ja dat is nog eens goed nieuws zeg, ik hoop ook dat die ex verzorgster die andere pony kan kopen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 21:59

Jippie!!!!!!!!
Hester is eigenaar van devil!!!!!
Feest!!!