Wensen jullie me sterkte??? GELUKT!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:30

Morgen is de grote dag. Ga ik mijn paardjes verhuizen van Drenthe naar Ouderkerk. Zie er best wel tegen op!!! Opbeurende woorden zijn meer dan welkom.... Huilen Haha! (weet niet meer of ik moet huilen of lachen)

_________________
Everyone is wise, until he speaks (Iers gezegde)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Von op 2001-08-25 16:10 ]</font>


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:35

Mijn mannetje is er bij, en die is gelukkig heel erg rustig! En als ik op stal aankom is Lovely er hoogstwaarschijnlijk om me op te vangen!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:37

Ga staan bij Amstelhoeve (o jee zeg ik dat nou goed) in ieder geval op de Ronde Hoep in Ouderkerk

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:58

Leuk mens he die Wilma? toen ik net had besloten mijn paardjes daar neer te zetten kreeg Lov die problemen in Diemen en is toen ook daar gaan kijken, en staat daar nu dus ook! Zeer gezellie, en idd een zeer mooi complex. Gister nog even langs geweest en heb even de wei bekeken waar ze komen te staan, krijgen gezellig gezelschap van de oude pony van Wilma en nog een merrie. Als ik gesetteld ben moeten we echt een keer wat afspreken met de Ouderkerkers/Amsterdammers/Mijdrechtenaren

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 16:14

Pffffff......het is nu 10 voor half 5 en mijn paardjes staan heerlijk van het gras te genieten op hun nwe landje!!!
Vanmorgen om 10.30 uur de sedalin gegeven, rond 11.45 begonnen met laden en 12.15 reden we weg uit Drenthe. Onderweg waren ze zeer braaf, en om 14.30 kwamen we in Ouderkerk aan waar Lovely stond te wachten. Paardjes uitgeladen, kennisgemaakt met de twee andere dames die op het land staan, ging allemaal zonder problemen. Daarna zelf even bijgekomen met veel vocht en een sigaretje. Toen we weggingen nog even bij ze wezen kijken, en ze stonden heerlijk in de schaduw van de bomen te grazen. Ik ben helemaal gelukkig!!!
Iedereen bedankt voor de morele steun, en ik kan vanavond eindelijk weer rustig slapen!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Leonie, GrapeshotBot, kamsel, Monody, Neon, Poety, Rivendell, Roulette_, snorkel1986, Tientjeblij en 97 bezoekers