Naar het bos....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 21:41

Ik ging vandaag eens ff met Punky en Loesje naar het bos.
Het Ezeltje Femke ging ook mee.
Ik had eerst Femke en loes en een vriendin hielt punky vast.

Komen we in het bos aan zien we ergens aan het eind van het pad die we normaal lopen schotse hooglanders (Ja van die koetjes met die grote horentjes) liggen.
Ik zeg No Way daar ga ik niet heen! ( ben niet bang maar wou de verantwoordelijkheid niet op me nemen, stel je voor als die koe punky aanvalt...... die is zo klein, dan is hij meteen gespiest)
Dus wij namen een ander pad.
Ik wist niet waar het heen zou gaan en volgde maar gewoon het paadje.
En ja hoor komen we recht voor die koeien uit, en ze keken me aan :S echt zo van: loop door of ik sta op *LOL* dus wouden we doorlopen, wat doet Punky, Gaat ie midden op het pad rollen, ja hoor en die koeien kijken joh!

Dus wij eindelijk Veilig weer verder, komen we ergens bij het goois natuur resevaat.
Daar zat een plas,meertje of hoe dat ook heet daar, dus wij erheen gelopen.

Punky dook er meteen in en begon met het water te spelen, loesje volgde hem met haar voorbenen en de ezel had zoiets van: daar ga ik echt niet in!

toen hebben we ze nog ff laten grazen en zijn we terug gelopen.
Even later weer terug bij de boerderij heb ik loesje en punky eens een lekkere douche gegeven en de ezel alleen haar beentjes afgespoten, omdat ze een beetje kreupel liep :S Verward Verward

Maar het was een geslaagde wandeling en de ponies en de ezel vonden het prachtig!

en de koeien?
Die lagen nog rustig op hun plekje totdat wij het bos uit waren Lachen

Groetjes Melissa & pony en ezeltje

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:44

haha, leuk joh!!!!ik zou echt nie langs die beesten durfen!!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:10

Oeps!! Zou ik ook wel een beetje van schrikken, stel DAT die beesten wat gaan doen, dan ben je mooi de l*l!! Gelukkig waren ze je goed gezind Haha!