gisteravond menles gehad

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:14

Het is niet moeilijk, hihi maar wel met een paard wat het niet doen wil!
Had ik in het begin, reed ik in de les met een shetje.
Die kon ik met geen mogelijkheid met 1 hand door de bocht krijgen.
Ik ahd voornamelijk last van te kleine handjes. Die pony was erg stug en luisterde niet naar subtiele hulpen. Dus teugels een stuk korter genomen en toen ging het wel, ook al had ik nog steeds last van mijn kleine handjes. Het verschil was voor die pony te klein.

Met Isl gaat het goed overigens, bij Berber ook. Die luisteren gewoon goed, ook naar kleine veranderingen in teugelvoering.

*LOL* Wat ik zo leuk vind, als je met 1 hand rijd om je andere hand zo overdreven ernaast te houden. Een beetje alsof je je hand uitsteekt, alleen dan anders Haha!
Hahaha, nou lekker vaag, ook niet ontopic, maar wel leuk!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:42

Ja die heb ik ook in mijn rechterhand. Ik steek die hand dan een beetje uit zeg maar.
hihi is ook weer heel super uitgelegd. Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:28

Ik ben ook altijd met zweep onderweg. Ik voel me zelfs "kaal" zonder zweep.
Ik gebruik hem niet om te straffen (Noujaaaa... Haha! )
Maar juist om hier en daar een tikje bij te geven. Net om even dat ene been even een beetje actiever te maken, of net even een tikje om mooier door de wending te komen.
En ook handig is de zweep om vliegen weg te strijken, lastige honden en kinderen mee weg te jagen ed!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:53

hihihi soms wel eens iets vaker als soms... Schijnheilig Schijnheilig
Maar goed, dat is weer het verschil tussen erop zitten en erachter. Als er ook maar iets kleins mis gaat, kan dat uitlopen tot grote ongelukken!
Dus wat dat betreft ben ik aardig snel met de zweep. Ook al hoef ik gelukkig nooit te slaan, een klein tikje, dan weet ze het wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, GrapeshotBot, MallyBelly, Pellelilly, pillow en 9 bezoekers