Kanjer staat eindelijk op Bokt!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 16:33

Hoi!!!

Vandaag heb ik echt super lekker gereden. Ik ben met Kanjer zonder zadel de polder in gegaan en ben naar de Eem toe gereden (das een rivier bij Eemnes).

Het weer was/ is super dus we vonden het allebei heerlijk.

MAAR ik heb ook foto's gemaakt want gister heb ik een digitaal cameraatje gekocht dus ik heb foto's van kanjer gemaakt en die bij: in the picture gezet.

Ik hoop trouwens dat het nog lang zulk mooi weer blijft.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:35

ahh wat een knapperd!ik heb net de foto's gezien.
maar hoe gaat het eigenlijk met schuren,vertel!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 17:02

Hoi Sanderijn!!!!

Kanjer die schuurt bijna niet meer Party!! !!! Het spul werkt echt heel goed. Vandaag heb ik 'm helemaal gewassen en toen was dus ook de jeukstop eraf gewassen en toen ging ie weer schuren. Maar zolang ik de jeukstop gebruik gaat het super!!!

Ik heb gister trouwens de 1 liter fles binnengekregen. Want ook Kanjers eigenaresse is erg enthousiast over de jeukstop. Dus zei ze dat ik wel nog een fles kon bestellen. Hij was er weer binnen 2 dagen.

Ik ben dus errug tevreden Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:28

ja klopt ze zijn altijd reuze snel bij de PD
ben blij dat het bij kanjer ook zo goed werkt als bij tinkerbell.
zij heeft dit hele jaar echt nauwelijks geschuurd waardoor ze én een mooie staart heeft én een mooie lange manendos......... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 22:32

Ik hoop dat het haar wat er bij Kanjer is afgeschuurd snel weer aangroeid. Ik had die jeukstop eigenlijk eerder moeten hebben!

Ik ben echt blij dat ik nu iets heb dat ook echt werkt. Want heel vaak is het allemaal prut en helpt het nix Scheve mond\

Maar echt hoor: lang leven de jeukstop Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:52

nou roos dat dacht ik vorig jaar ook ik had echt al tig dingen uitgeprobeert,deze zomer begon ik in het voorjaar voor het eerst met jeukstop om uit te proberen want al dat andere werkte toch niet en ik was echt zo blij.........ik begin er al mee in maart,elke dag preventief de manenkam en staart wortel insprayen,nou het heeft echt vruchten afgeworpen!want deze hele zomer is het goed gegaan............