Bang

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:36

Misschien ben ik wel raar ofzo, want het probleem wat ik heb, vind ik van mezelf nogal vreemd. Ik begon er over na te denken, toen ik maandag tijdens het uitstappen van Shadow de opmerking van 'Prakkie' kreeg: ik zie dat je niet bang bent, das een voordeel (zo heeft ze het ongeveer gezegd, weet het niet meer precies)

Toen ben ik eens gaan denken (ja dat kan ik ook nog Knipoog Haha! ) en ik heb dus het volgende probleem. Hoe groter een pony/paard word/is hoe banger ik ben (vooral in het begin) dan durf ik ze niet aan te pakken, bang dat ik er binnen notime naast lig...terwijl de kleintjes meestal de grootste etterbakkies zijn.
Vind ik erg vreemd van mezelf, want van die kleintjes kan ik ook vallen dus ik snap het niet Verward

Hebben meerdere dat van jullie ook?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 21:37

Nou nee, want ik kan niet snel van een pony afspringen (bijvb als ie steigert of zich omdraaid) dat kan ik niet doordat ik licht spastisch ben, zo snel reageren mijn spieren dus niet.

Misschien is het wel: hoe groter zijn ze hoe hoger ze kunnen bokken Clown Maar ook is het zo dat ik bij een pony zelf op kan stijgen, een pony groter dan Samier of Bassie (die zijn zo rond 145m) daar kan ik zelf dus al niet meer zelf opklimmen. Heb ik al hulp bij nodig Frusty en als ik zonder zadel een rondje stap moeten ze mij er ook afhelpen, want ik durf er niet alleen af Scheve mond\

ehm tja Stef erop gaan zitten durf ik wel en gewoon een beetje rijden ook wel, maar als er ook maar 'iets' gebeurd, even wat sneller gaan dan gepland, niet de kant op gaan die ik wil, dan durf ik ze dus niet aan te pakken....

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 10:09

Tja misschien wel wennen, moet misschien maar wat vaker paarden gaan rijden Verward Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, Pierus, Zinzi_jewel en 150 bezoekers