Cody had een hobbelpaard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Cody had een hobbelpaard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 16:42

met een chagrijnige kop en een korte staart Cool

Vandaag voor het eerst sinds mijn vakantie weer gereden. Kon nergens mijn bit en stijgbeugels vinden, dus ander bit gepakt en zonder stijgbeugels dan maar.
Mijn zusje was ook mee, samen zijn we naar het bos gegaan. In stap gaat nog wel, maar bos-draf zonder beugels is niet èrg lang uit te zitten Haha!
Hobbel-hobbel!! Daarom maar wat stukjes gegaloppeerd, zat een stuk comfortabeler.
Ze is wel lui geworden sinds ze in de wei staat, loopt maar te zuchten en te doen, maar galopperen vind ze wel weer erg leuk, gek paard
Wel heerlijk gereden, het was erg druk in het bos!! Vooral rond de kinderboerderij hoorde je niks anders als "mama, kijk, paaaat" Haha!
Mijn zusje heeft ook nog een stukje gereden. Ook zelfs nog gedraafd, en dat zonder beugels, ze deed het best goed.
We hadden ook de digicam van paps mee, maar helaas bleken de batterijen leeg, dus we moeten het binnenkort maar een keertje overdoen. En terug op stal aangekomen, ik doe de kastdeur open "Oh daaaaaaar liggen de beugels" grmmm Boos! *LOL*

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:44

Grijnz dat was gewoon een voorteken dat gewoon even zonder beugels moest rijden ... Kabouters hebben ze vast daar weer neer gelegt toen je weg was Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:59

grinnik...
Marije in de bocht! Grappig dat je zusje ook rijdt, of doet ze dat al langer? Hoe oud is zij eigenlijk?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:04

Gezellig zo met zijn tweetjes!
Maare, weet je zeker dat je die beugels niet had gezien? Of wilde je gewoon gezelf even kwellen? Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 17:07

Nou kwellen is een groot woord, maar heb idd niet heel erg uitgebreid gezocht, ik dacht 'ach, is voor mijn teen misschien ook fijner zonder beugels" *LOL* Ja, voor mijn teen wel... Lips are sealed

Riëtte, m'n zusje is nu 17, ze heeft een paar keer op IJsco gereden. Of nou ja, IJsco heeft een paar keer met haar gereden Schijnheilig maar zo af en toe vind ze het dus wel leuk

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:07

Ik laat ze ook gewoon altijd aan m'n zadel zitten... die zie je niet zo gauw over het hoofd...

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:07

hahha soms zit het mee en soms zit het tegen.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 22:38

Riëtte schreef:
Ik laat ze ook gewoon altijd aan m'n zadel zitten... die zie je niet zo gauw over het hoofd...

Ja maar, ja maar, ik had ze uitgeleend Haha!
En laat ik nou net vandaag jouw beugels ook aan mijn moeder hebben meegegeven. Die ging bij Atie op visite, dus als het goed is liggen je beugels weer bij Des.
Ach ja, goed voor het evenwicht laten we maar zeggen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:48

Zoiets dacht ik al (van mijn beugels), vond ze vanmorgen al bij stal. Even off-topic: Beide paarden hadden vannacht geen stro aangeraakt, zo vol waren ze van het gras! We hebben ze nu ca 2 meter bijgegeven. Kijk ik morgen wel weer hoever ze het op hebben...

Het eerste dat ik vanmorgen dacht toen ik die volle stal zag: gut ze zal toch geen koliek hebben? Maar toen ik Touties volle stal zag was ik gerust....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:55

*grinnik*

Ik ken dat: nu hebben we twee kastjes dus beide zadels op stal, maar het wilde nog wel eens voorkomen dat de beugels aan het zadel zaten dat thuis lag. Heeeeel handig. Haha!

Best jammer dat jullie geen foto's hebben, ik had je zusje ook graag eens in het zadel gezien! Lachen