paardenkrant

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 17:44

heej, da's grappig!
Ik heb de hiefslag opgezegd omdat ik dat teveeln een roddel-en achterklap blad vond worden ( mn.. ons aller Yana v Tienen^%#$!!), helaas. Ik zat me steeds meer te ergeren aan dat prutsmuts over de (top-presterende!) ruiters en vooral amazones.
Sinds ruim een jaar ben ik lid van de Paardenkrant en dat bevalt een stuk beter!
veel uitgebreidere verslagen en ook een veel bredere inhoud; alle soorten wedstrijden en rassen komen aan bod!
het enige minpuntje is dat de foto's altijd zwart-wit zijn en dus vaak wat minder mooi. Maar da's ook wel het enige eigenlijk.
En ze vertellen op een plezierige manier de plus-en minpunten van een concours of proef.
Ikzelf heb er nu 2 keer in gestaan sinds ik lid ben ( keuring met fjord), dat bevalt me ook wel natuurlijk haha. Zijn wij ook een beetje BN-ers en BNP-ers(=paard Lachen )!
Trouwens, ik wil even met trots vertellen:)), dat mijn fjordje nu ook op de stamboek-site staat ( via de link "stamboeken" bij thier.nl/fjordnl)
doei!
madelein



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 12:00

heej marjolein!
Die Angel he (Tinker toch?), heeft die een keer meegedaan met paard toevallig? Een paar jaar terug? Ik ken namelijk Ellen Radius uit Aperdoorn ( jij ook toevallig? )en ik meen dat zij ook een keer met ene Angel, was niet van haar overigens, en tig andere tinkers, meedeed aan een showblok op Paard.
gaat dit over dezelfde, of is het allemaal wel heel erg toevallig..?
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 23:13

ja, ik ken Ellen via de fjorden ( hoe kan het ook anders)
Zij was de vriendin van en internet-vriendin van mij. We hebben een aantal meetings, waaronder vaak de keuringen, en in het begin kwam Ellen ook vaak. De laatste tijd heb ik haar echter niet zo vaak gezien. Ik geloof de hengstenkeuring voor t laatst ( maart..). Hoe is 't nu met Svedje?
geeft ze nog steeds les op die manege?
Als je d'r ziet; doe de groetjes van mij!
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 23:50

ja, dat zou weleens kunnen, want hij had wel een bordje aan de stal volgens mij, bovendien; zoveel Svedde's zijn er niet!
BTW, waar kan ik dien naambordjes zien + de info daarover..?
( internet..?)
Ben best nieuwsgierig!
madelein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lucia88 en 3 bezoekers