Hinnikt jou paard naar jou?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ingdong

Re: Hinnikt jou paard naar jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:03

mijn hengstje kon nooit zo goed hinniken en toen hebben we m uitgelachen en nu doet ie heel zielig en zachtjes hinniken!!! HAHA... Slim blond paard... Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:06

Het luik van rowygo´s box zit aan de kant van het huis en erf, dus zodra ik het huis uitstap, of ergens vandaan weer het erf op kom, en hij ziet me, gaatie hinniken Lovers En dan zietie me naar de stal toe komen lopen en dan gaatie rondjes lopen in z'n box tot ik er ben Clown En dan kroel ik 'm ff op zn hoofd en dan gaan we aan de slag Knipoog

srolro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:10

Mijn paard hinnikt naar me. Ook de andere paarden van stal doen dat. Maar ja, na 5 jaar is dat niet zo gek. (zeker als je ze ook voert, dan ben je hun grootste vriend)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:13

Op stal hinnikt hij altijd, op de wei komt hij alleen aan scheuren als ik fluit.
Wanneer ik gewoon op stal kom, dan mompelt hij naar mij Lovers zo lief klinkt dat. Ik begroet hem ook altijd van: hoi Raaaaaaaandeux, en dan fluit ik een keer. Dan hinnikt hij, laatst stond hij in de kliniek en ze hadden hem verhuisd en aangezien het daar erg groot is vond ik hem niet zo 1,2,3. Dus ik riep hem en floot, toen had ik hem zo gevonden. Hij hinnikte kei hard * haal me naar huis!* Haha!

Wanneer ik roep : Raaaandeux eten! Dan gaat hij als een gek gaan hinniken en met zn speelbal staan zwaaien totdat hij zn eten heeft Clown .

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:18

Ja, mijn paard hinnikt naar mij. En tegenwoordig herkent hij de auto, dus begint hij al te hinniken als ik aan kom rijden.

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:19

Die van mij hinnikt nooit. Misschien 1x gedaan maar that's it.
Mijn vriendin haar Fries daarentegen hinnikt al als ze mij ziet.Wel leuk altijd om dat te horen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:22

Mijn pony hinnekt ook naar mij, zowel in de stal als in het weiland. En dat geeft echt een heel fijn gevoel!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:23

Ja, eigenlijk iedere dag wel. Van een zacht murmeltje tot "schiet op en haal me uit deze paddock" Haha!

More

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 09:24

Oh naar alle reacties hier te lezen is het niet echt bijzonder haha Tong uitsteken.
Mijn paard staat ook op een manege en heel veel anderen aaien haar en iemand anders geeft haar eten enzo. Denk dat het dan langer duurt.

DNIEKJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:29

Mijn pony hinnikt ook altijd, soms als we nog even staan te praten en ze hoort ons al hinnikt ze. Of soms als ik haar roep doet ze dat ook. En na het rijden weet ze dat ze iets lekkers krijgt (appel wortels brood) en dan hinnikt ze... Knipoog

En ook idd op de wei als ik aan kom gelopen galopeert zei naar het hek en hinnikt ze er ook bij is echt leuk..Haha!

MarEst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:30

mijn verzorgpony hinnikt altijd zachtjes en komt in stap of draf naar me toe, als ik dr van de kant van de weg roep dan loopt ze meteen naar het hek, en staat ze te wachten als ik kom Knipoog

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:34

ik rijd op een manege paard.
en normaal hinnnikt hij nooit.
behalfe als ik binnen kom.
dan gaatie zo heel schattig hinniken.
maarja ik rijd ook al 4 jaar op hem. en een hele lange tijd was ik de enige die op hem durfde. (hij heeft toen iedereen eraf gegooid behalfe mij Haha!..wat ist toch een schatje hè?? Knipoog)

Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:37

Ik vind het ook altijd uberlief als je die neusgaatjes zo ziet hinniken, maar er bijna geen geluid uit komt Lachen

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:39

Mijn vorige paard, de moeder van mijn huidige paard, hinnekte altijd. Haar zoon nooit.. Vind ik wel jammer want het klonk altijd zo gezellig. Hij staat wel heel enthousiast met zijn hoofd over de deur met zijn oortjes naar voren gepriemd naar me te kijken. Maar hinneken..nee nooit.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:41

Mijn mini paardje hinnekt zodra hij mijn brommer hoort.
en als ik met de fiets ben of met de auto en ik roep hem dan hinnekt hij ook of als hij me stem hoort terwijl ik sta te praten met iemand.
en mijn andere paard doet sinds paar maanden lief en zachtjes hinneken naar me dat is zo lief

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:43

Ja altijd vooral in de winter op stal als die iets hoort aankomen, ik kan hem vanuit huis zien en roepen dan hinnikt die ook altijd Lachen
edit; mijn jaarling hinnikt ook altijd

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:03

Die van mij áááltijd Lovers Ze kan me horen als ik naar de stal toe loop en dan hinnikt ze zo zacht Lachen
Ook als ze op de wei staat en ik roep der hinnikt ze ook Lovers

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:05

Silence maakt een beetje een soort brommetje.
Klinkt wel heel erg lief Haha!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:11

mijn pony hinnikt niet als ik kom.. op stal heeft ze het wel een keer gedaan, klonk wel heel lief Haha!

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:35

soms,, hij komt wel vaak al naar het hek toe rennen als ik fluit Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:39

de mijne hinnikt alleen als die eten krijgt Tong uitsteken

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:46

Duncan hinnikt altijd vet sexy, zo heel laag en heel hard. Meestal als ik terug kom van school, of als hij me buiten hoort praten.

Toen ik terugkwam uit Londen, liep ik naar de achterdeur. Hij kan me niet zien, want de heg is helemaal dicht begroeit en te hoog. En toen riep ik 'Ben weer thuis!', terwijl ik bij de achterdeur stond. Kijken of er iemand beneden was.
Vervolgens begon Duncan loeihard te hinniken. Lovers Mijn moeder kwam er net aan en die kwam niet meer bij van het lachen.
Ben toen meteen naar mn moppie gegaan. Grappenmaker Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:32

Ja.
Al kom ik aanfietsen en ik roep der hinnikt ze altijd, komt ze gauw naar het hek, dan wacht ze bij het hek tot ik weer om de hoek kom haar te halen, al ziet ze me de hoek omlopen hinnikt ze altijd nog een keer, echt uit volle borst Haha!
Is erg lief, maar ik vind het bijna gewoon. Ik zeg gedag, zij ook.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:32

Marianna hinnikt al als er een grassprietje beweegt dus ook als er iemand aan komt lopen die haar naam roept... Koe

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:36

Jimme altijd luid en duidelijk, Klear heel zachtjes, die je die neusgaten zo trillen Lovers