Getrapt op mijn scheenbeen door een paard! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 22:35

Ik ging gister het bos in met iemand en het ging heel erg lekker. Ik had de hele tijd naast diegene gereden met stappen, draven alleen galop niet. En op een gegeven moment onder het stappen dacht het paard dat naast me reed dat mijn paard hem wou inhalen. Dus hij wou naar mijn paard uitslaan en toen kreeg ik de trap vol op mijn scheenbeen. Vreselijke pijn!!! Want hij kwam van best dichtbij erg hard aan. Dus ik kan niet meer lopen heb ik in de kantine met ijs op me been gelegen. Maar dat is niet leuk want ik ben vandaag jarig en nou kan ik moeilijk lopen Boos!

_________________
Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is, 1 minuut 60 seconden is,
maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig kan duren....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-08-21 22:38 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-08-21 23:12 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:01

Oei!! Pijnlijk!! Beterschap en sterkte met je been Scheve mond\

Nog wel gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je toch nog een fijne dag hebt, ondanks de pijn Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:10

Ik heb een keer een trap op mijn teen gehad. helemaal niet leuk. het is nu al een jaar geleden en ik heb er nog steeds last van.

succes ermee dus.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:30

als eerste gefeliciteerd!!
je heb eigenlijk nog geluk dfat je zo dichtbij stond want als je aan het einda van de trap staat is het veel pijnlijker,beterschap!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:44

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik heb een aantal jaren terug dus ook een trap gehad tegen mijn scheenbeen.
alles werd blauw!!!! mijn been, mijn voet en zelfs mijn tenen.
Nu zit er alleen nog een bult.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:26

Een koe heeft een keer een kopstoot tegen mijn scheenbeen aan gegeven toen ik op m'n paardje zat. Deed ook errug zeer! Nu is het gelukkig over, maar het heeft zeker 2 jaar geduurd.
En nog gefeliciteerd met je verjaardag Party!! Het scheelt nu wel dat je een goeie smoes hebt om niet voor gastvrouw te hoeven spelen op je verjaardag en kan je je lekker laten verwennen *LOL*
groetjes.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 22:48

Haha goeie Caballo, en bedankt nog iedereen voor het feliciteren!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:35

Gefeliciteerd! Met je verjaardag bedoel ik, niet met die trap... God wat zal dat zeer doen! Niks gebroken hoop ik?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 11:23

mij is exacte hetzelfde overkomen, onder dezelfde omstandigheden. alleen, mijn scheenbeen brak....

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:16

dat dacht ik ook al: een goede reden om vandaag niet voor iedereen drinken te halen en hapjes voor te zetten. Mogen ze nu voor jou doen! Een extra verjaardags-verrassing!
Van harte gefeliciteerd.

Natuurlijk beterschap met je been!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 19:22

Hey Desiree, jeetje gebroken! Das wel heel erg. Het paard die me trapte had gelukkig geen hoefijzers om.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:35

ai errug pijnlijk!K had ook zoiets maar ik heb r geen bult maar n deuk aan overgehouden...
groetjes en kuszies Saskia

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:48

auw! ik ben vroeger ook een keertje getrapt, dat was toen de paarden naar het land gingen, het voorste meisje kreeg het hek niet open dus iemand anders ging met z'n paard langs de groep om te helpen, toen deed de pony die ik vast had lelijk en toen trapte hij tegen m'n been.. ik had alleen maar een blauwe plek...

afgelopen zaterdag gingen wij ook buitenrijden met de les,toen reed ik naast m'n vriendin die zat op Benjamin en ik op Funnyboy, toen zaten ze een beetje lelijk te doen naar elkaar en ineens wou Benjamin Funny bijten maar toen beet hij in m'n been! hij schrok er zelf van geloof ik haha.. maar nou heb ik weer een blauwe plek daarvan.. niet zo erg

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 17:17

Auwie!!
Bij mijn zus is er ook een keer een paard op haar scheenbeen gaan staan. D'r zit nu nog een harde schijf op die plek.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:29

Auw auw auw, dat doet inderdaad vreselijk zeer. Ben je wel even zoet mee. Beterschap.
Ohja, gefelicibokt natuurlijk en dat je maar een grote meid (?) mag worden.