maar ik heb het anders geleerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

maar ik heb het anders geleerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 21:37

bahbahbah ik voel me helemaal poedersuiker. mijn paard heefte een scheve ruggegraad en dat komt (blijkbaar) door mij, ik moet anders leren rijden, en ik weet zeker dat ik dat leren KAN maar ik voel me nu echt een beginner terwijl ik best behoorlijk en gevoelig rijden kan.. maasr ik moet niet zeuren, ik ga het goed leren, meer met mn zit en daar moetb ik juist BLIJ mee zijn! maar mn ego word beschadigd Tong uitsteken en ik was nog wel zo trots dat ik feet zo goed rijden kan!maar ik ben in ieder geval wel heeel dankbaar dat merel het me anders wil leren, want dressuur gaat zo niet goed! (springen daarintegen wel!) dus..over een maandje ben ik Z! hahahha Tong uitsteken:P:P nouja, ik voel me alweer wat blijer!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:42

Dat je ego beschadigd is, is nog tot daar aan toe, maar dat je paard in de kreukels zit lijkt me toch heel wat erger.
Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar als je er zoals hierboven telkens vanuit gaat dat je best goed kunt rijden en uiteindelijk met de spreekwoordelijke gebakken peren komt te zitten, dan ben je imo. niet goed bezig.
Zelf ga ik er van uit dat ik niet goed kan rijden en dat ik elke dag alles weer moet leren.
Ik hoop dat het met goede begeleiding snel goed komt met je paardje, heel veel succes !

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:53

Nee, maar als je iets op een bepaalde manier leert en je het ook zo doet dan denk je dat je het goed doet. Dat is logisch! En dat blijkt dan niet zo te zijn.
Hopelijk lukt het je om het te veranderen en komt het in orde met je paard.

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:02

Ik wist niet dat een paar door te rijden een scheve ruggengraad kon krijgen Verward Maajaa...veel succes dan verder!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:04

nou ja ik heb het ook meegemaakt, niet dat ik nu een paard een scheve ruggegraat heb gereden maar goed, ik reed 5 jaar op een manege en men zei altijd wauw, wat kun jij supergoed rijden, tot ik mijn egen paard had, ik voelde me de grootste kluns op de wereld en daar ging mijn ego

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 15:59

goh je meent het ik kom er ook nu pas achter dat ik het helemaal niet goed doe!! niemand zei wat, niemand merkte wat en ik rijd best lang, dus ik ging er vanuit dat ik het goed deed!! maar nu is er iemand die me gaat helpen en ik weet zeker dat ik het wel goed kan leren als ik het wil! haar ruggegraat is niet echt schjeef maar er zit een scheve bocvht in, dat komt doordat ik te weinig met mn zit reed.. maar het gaat goed komen!

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 16:01

het kwam , p.s, niet alleen door mij, maar ook door al die meiden die voor mij op 'het krengetje' reden..(ze is best lief hoor!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:03

Haha die roosje toch Tong uitsteken

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 19:42

eej peepz...het gaat al feel beter!!
\