APPALOOSA keuring in Lunteren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 11:47

Hallo allemaal
Het was een heel geslaagde dag!
Ik was er met vier pony''s om te keuren.
Pippi een 1A plaats, (liep eerste)ben ik heel trots op!
Ponyta een 2A plaats (liep derde)
Otje een 1C (liep derde)
Rapydash 2A (liep tweede)
Een hele leuke en gezellige dag en de stress viel wel mee dit jaar.
Pylar (Sally) werd naar het NK gebracht om vervolgens met mij mee naar Limburg te gaan, haar heb ik ook laten chippen en een paspoort bij aangevraagd. Het is echt een hele mooie appaloosa en ik ben heel blij met haar!
Oh ja Mika / Sonja, wat leuk om je nog even gesproken te hebben en wie weet, volgend jaar Otje en Mika tegen elkaar....ben heel benieuwd!
Groetjes Anke

Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 17:19

Hoi

Ik was er ook voor het eerst en ik vond het echt leuk. Wat een stippels zeg! En wat veel van die kleine donders. En een praatjes dat ze hebben. Ik zag nog dat er een griet over het terrein werd gesleurd door een jaarling, en een brutaal hengstveulen probeerde alle merries uit zijn categorie te dekken in de ring. Echt lachen!
Ik deed ook mee met mijn paard, Trio van Wendeliens Jeltje, en hij kreeg bij de keuring een 2e premie.
's Middags deed ik ook mee aan het onder het zadel rijden en daar werden we 2e! Echt wel goed van hem!
Wel voor herhaling vatbaar!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:46

heej domino was jij daar ookal?sonja(mika)en ik waren er dus en later hoorde ik dat donja(lotte)er ook was en dus hadden we zelfs een mini bokt meeting kunnen houden!ik heb wel anke ontmoet.he jammer zeg dat we dit niet van te voren wisten!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:16

hoi,

ik ben ook voor de eerste keer op de appaloosakeuring geweest met mijn appaloosatje (1.70 mtr.). en het ging boven verwachting, een 1a premie in de ruinenrubriek en ster en eerste met de zadelrubriek. dit was echt te gek. confetti vond vooral al die kleine pony's erg leuk, (hij was noal vrolijk aan de hand).
en allemaal nog gefeliciteerd met je resultaten.

groetjes confetti

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:45

Helaas helaas helaas moest ik dit jaar werken, ik woon er nl. in Lunteren en ik rijd bij de Nieuwe Heuvel waar die keuring was! Enne..mijn paardje staat een paar honderd meter verder! Echt, als ik geweten had dat er zoveel bokkers zouden komen...ik baal echt wel! Maar volgende keer beter, volgend jaar ben ik er wel!Iloon

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:59

Jaaaaa, de keuring was echt gaaf!!!

ondanks dat ik Mika waarschijnlijk ook bij het nmprs inschrijf ga ik denk ik volgend jaar ook wel weer naar Lunteren....
Misschien kunnen we dan idd een kleine boktmeeting organiseren???

Groetjes Sonja

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:25

dan ben ik ook van de partij... ik woon namelijk in ede en mijn paardje staat tegen lunteren aan... dus mooi in de buurt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:54

JAAHHHHHHHH, boktmeeting op de appaloossa keuring!!!! Ik ben er zeker weten, ben er elk jaar behalve dit jaar nog geweest hihi. Maar zet mij er maar vast bij in het rijtje met aanwezigen Knipoog . Vast voor volgend jaar, haha, wat lopen we weer vooruit. En ja, mika, dan kom ik echt wel je paardje bewonderen!!! Iloon