Pride heeft een baaldag, geen halster baasje:-))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Pride heeft een baaldag, geen halster baasje:-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 16:29

pride heeft volgens mij een baaldag.
ik wilde hem zijn supergrote halster weer eens aandoen maar meneer dacht er duidelijk anders over.
Het rottige is dat ik eerst Talasha een halster aan moet zien te krijgen en ok dat was me al makkelijk gelukt.
soms heeft die namelijk ook haar zinnen op watanders gezet en kan ik het wel schudden, ja ik moet haar dan echt rond de halsgrijpen en dan een halster aan zien te friemelen.
dus goed talasha aan het touwtje maar ja dan stil blijven staan zodat ik pride kan pakken.
dus niet. althans ze stond redelijk stil maar meneer die kroop maar even onder haar buik door

dus ja toen ben ik maar opgehouden want aan gestreste paarden heb je ook niets he.

morgen weer wel proberen, het is tenslotte nog geen moeten en als het moet dan helpt er even iemand talasha vasthouden en dan heb ik twee vrije handen en dat werkt toch een stukkie makkelijker.

het zou overigens wel een stuk makkelijker zijn als ze eens halsters maakten voor kleine pony veulens want die ik nu heb (de 2e al) is nog steeds kilometers te groot dus die mag hij ook maar heel even aan alleen als ik erbij sta in de stal.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 17:38

eh ja pech voor Pride maar de aanhouder wint haha

hij lag zo lekker te slapen toen ik net op stal kwam dus ik dacht das mooi meegenomen en floep pride besprongen en in d ehoutgreep.
nee hoor geintje.
maar wel het halster aangedaan haha Haha!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:23

mmooooiiiiii hahah jah de aanhouder wint he zo zie je maar weer...